“Dia Kenal Saya Sebagai Pembancuh Air” – Izzue Islam Imbau Perkenalan Dengan Isteri

Tak sangka, pasangan ini menjadi tumpuan peminat di media sosial. Melayari bahtera rumah tangga bukanlah satu perkara yang mudah dan boleh dibuat mainan. Namun, itulah yang cuba pasangan ini kongsikan setelah  6 tahun  sah diijabkabulkan.

Izzue turut memberitahu bahawa dia sangat bersyukur kerana Awin bukanlah seorang yang cepat cemburu.

Izzue Islam & Awin Nurin

Awin Nurin juga merupakan pengurus Izzue Islam

“Saya beruntung sebab isteri saya ini bukannya jenis cepat cemburu.Izzue jujur berkongsi perasaannya pada isteri tercinta

Dia sangat memahami kerjaya saya sebagai pelakon sebab dari awal lagi sebelum berlakon dia yang carikan saya job dan bila start berlakon pun dia yang urus saya.”

Ditanya apakah keistimewaan Awin yang membuatkan Izzue tertarik dengan wanita yang juga pengurusnya ini, Awin mendedahkan,

Tukang bancuh air

“Saya kenal dia dah 6 tahun(sebelum nimah) dan dia kenal saya sebagai pembancuh air ketika dia bekerja di salon sebelah kedai saya.

Tambah beliau lagi, Dia kenal saya dari situ sebagai pembancuh air je sampailah sekarang dia buat saya jadi seorang artis.

From nothing to something

“Dan banyak benda dia tolong saya dari nothing to something dan dia sayang saya bukan sebab saya artis. Itu yang saya puji.

Susah senang bersama

“Ini bukan kerana terhutang budi, ini sebab jujur. Saya nampak kejujuran dan keikhlasan dia pada saya. Saya susah ke apa dia tetap bersama saya, senang pun bersama saya.”

Untuk pengetahuan, Izzue Islam dan Awin Nurin memilih tarikh 2 Jun sebagai hari pernikahan mereka sempena dengan tarikh lahir Izzue  pada hari yang sama.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment on "“Dia Kenal Saya Sebagai Pembancuh Air” – Izzue Islam Imbau Perkenalan Dengan Isteri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*