“Dari Muda Kami Berkawan Dan Berlakon Bersama,”- ’BBF Forever’ Dengan Liza Abdullah & Anne Abdullah, Jasmin Hamid Bersyukur

Pelakon, Jasmin Hamid menzahirkan rasa syukur apabila dikurniakan sahabat yang baik seperti Liza Abdullah dan Anne Abdullah.

Menurut Jasmin, hubungan persahabatan yang baik ini terjalin bersama mereka sejak awal dirinya menceburi dunia lakonan.

Kongsi pelakon 7 Hari Mencintaiku 2 ini, hubungan baik bersama kedua-dua pelakon tersebut masih kekal sehingga ke hari ini.

“Syukur alhamdulillah ..Dari muda kami berkawan dan berlakon bersama hinggalah ke hari ini.

“Mohon Allah lindungi sahabat-sahabat saya ini dan berikan kami pengakhiran hidup yang baik.

View this post on Instagram

Syukur alhamdulillah .. Dari muda kami berkawan dan berlakon bersama hinggalah ke hari ini.. Mohon Allah lindungi sahabat-sahabat saya ini dan berikan kami pengakhiran hidup yang baik.. . . Terima kasih kepada uols yang support kami dan sentiasa beri kami semangat untuk terus berjuang di dunia seni Malaysia.. 😍😍😍😍 . . ❤❤❤❤❤❤❤ @lizza_abdullah @_anneabdullah08 Hebat Bukan?

A post shared by jasminhamid (@jasminhamidjh) on

“Terima kasih kepada uols yang support kami dan sentiasa beri kami semangat untuk terus berjuang di dunia seni Malaysia. @lizza_abdullah @_anneabdullah08 Hebat Bukan?,” tulisnya.

Sekadar informasi, Jasmin atau nama sebenarnya Jasmiah Abdul Hamid merupakan salah seorang perserta Dewi Remaja 1990/1991 dan telah memulakan karier lakonan sekitar tahun 1991.

Foto: Instagram Jasmin Hamid

Sumber: MH

Be the first to comment on "“Dari Muda Kami Berkawan Dan Berlakon Bersama,”- ’BBF Forever’ Dengan Liza Abdullah & Anne Abdullah, Jasmin Hamid Bersyukur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*