S4man KomitaI Jururawat Terhadap Linda Rafar Ditolak Mahk4mah Dengan Kos RM5,000

Peguam Linda Rafar, Nurul Hafidzah Hassan menerusi hantaran di Instagram (IG)nya meluahkan rasa syukur apabila mahk4mah menolak s4man komitaI jururawat terhadap anak gvamnya dengan kos RM5,000.

Menerusi posting tersebut juga Hafidzah mengucapkan tahniah kepada anak gvamnya serta ucapan terima kasih kepada semua yang telah mendoakan mereka dan berharap kemenangan pada k3s susulan.

“Air mata gembira. S4man komitaI jururawat terhadap anak gvam saya ditolak mahk4mah dengan kos RM 5,000.00.

“Tahniah anak gvam saya @lindarafar semoga kemenangan lain menyusul. Terima kasih atas doa doa kalian. Semoga yang baik2 akan dipulangkan kepada anda semua,” katanya.

Linda pada 24 Julai lalu berjaya membatalkan n0tis komitaI yang difaiIkan terhadapnya oleh seorang jururawat sebuah h0spital di Shah Alam pada tahun lalu.

Pada 8 Mei 2019, Linda, atau nama sebenarnya Azlinda Rafar, bersama jururawat itu telah mencapai satu penyelesaian luar mahk4mah dan difahamkan Linda memenuhi kesemua bahagiannya dalam penyelesaian tersebut.

Namun begitu, jururawat itu tetap memfaiIkan satu tindakan komital terhadap anggota kumpulan Elite tersebut.

Mahk4mah Seksyen Shah Alam telah bersetuju bahawa Linda tidak bersaIah dan telah memenuhi kesemua bahagiannya dalam persetujuan tersebut seperti yang dijanjikan.

Untuk rekod, Nurul Hafidzah merupakan pegvam siviI dan korporat dari firma gvaman NHA Advocates and Solicitors yang mewakili Linda sepanjang k3s itu dibicarakan.

Terdahulu, Delegasi Jururawat Malaysia (DON) dilap0rkan mengumpul dana bagi membantu seorang jururawat memfailkan n0tis komitaI selepas did4kwa menjadi mangs4 fitn4h Linda.

Ia susulan Linda memuat naik satu perkongsian di media sosial kerana berasa kesaI atas layanan burvk seorang jururawat ketika ibunya dir4wat di sebuah h0spital di Shah Alam.

 

Sumber: Gempak

 

Be the first to comment on "S4man KomitaI Jururawat Terhadap Linda Rafar Ditolak Mahk4mah Dengan Kos RM5,000"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*