“Doa Dikurniakan Zvriat Di Mekah Dimakbulkan”- Fattah Amin

Tinggal beberapa minggu sahaja lagi bakal menimang cahaya mata pertama dijangka bulan Oktober, ianya pasti merupakan pengalaman indah dan cukup bermakna buat pasangan selebriti sensasi Fattah Amin dan Nur Fazura.

Menerusi satu perkongsian di Instagram, Fattah berkata hasrat mereka untuk memiliki untuk memiliki cahaya mata sulung dimakbulkan tidak lama selepas memohon doa di Tanah Suci Mekah ketika mengerjakan ibadah umrah Disember lalu.

View this post on Instagram

Alhamdulillah kami di beri kesempatan untuk menjejaki bumi Allah Mekah sebelum pandemik covid melanda dunia. Antara doa yang kami mohon ialah semoga dikurniakan zuriat. Subhanallah… Allah Maha Besar. Sekembalinya dari tanah suci, Isteri saya hamil dan zuriat kami dikurniakan tepat pada masanya. Tinggal beberapa minggu lagi sebelum hadirnya #KirimanAgung dari Allah SWT buat kami… InshaAllah. Di kesempatan sempena hari lahir ini, saya bermohon doa dari kalian semua semoga semuanya di permudahkan Ilahi. 🤲✨✨✨ @missfazura Swipe left untuk sambungan video ⬅️

A post shared by Fattah Amin (@fattahaminz) on

“Antara doa yang kami mohon ialah semoga dikurniakan zur1at. Subhanallah… Allah Maha Besar. Sekembalinya dari Tanah Suci, isteri saya ham1l dan zur1at kami dikurniakan tepat pada masanya,” tulisnya.

Dalam pada itu, Fattah turut memohon doa orang ramai agar dipermudahkan urusan isterinya untuk melah1rkan zur1at mereka tidak lama lagi.

“Tinggal beberapa minggu lagi sebelum hadirnya #KirimanAgung dari Allah SWT buat kami… InshaAllah. Di kesempatan sempena hari lah1r ini, saya bermohon doa dari kalian semoga semuanya dipermudahkan Ilahi,” katanya.

Sumber: Rotikaya 

Be the first to comment on "“Doa Dikurniakan Zvriat Di Mekah Dimakbulkan”- Fattah Amin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*