[VIDEO] “Tunggu masa nak masuk kubvr pun, aku akan tetap h4mun kau!” – Azwan Ali Nekad Tak Mahu Berubah…

SELEBRITI Azwan Ali berkata usia yang semakin meningkat bukan alasan untuk dia berubah daripada terus mengeluarkan kata-kata kes4t kepada individu tertentu.

Ujar Azwan, 54, yang lebih dikenali sebagai Diva AA, dia hanya bersikap demikian atas beberapa sebab sahaja.

“Umur bukan penghalang, Diva mengeluarkan kata-kata bis4 hanya untuk mereka yang selayaknya!

“Walaupun aku bertongkat nak tunggu masuk kvbur pun… aku akan h4mun kau!” ujarnya kepada mStar.

Dalam pada itu, Azwan yang kini tampil dengan minyak angin Diva See My Level bersyukur cubaan untuk tampil dengan produk ini berjaya mendapat tempat dalam kalangan pengguna.

Terdahulu

P4nas Kena S0und Dgn Anak N0ra, Sekali Diva AA Ungk1t Kisah Nora Sekeluarga

Kecoh satu Malaysia bila video anak Nora Ariffin bercmbu tular di media sosial.

Masing-masing tak cukup jari menaip nak bagi komen dan tak kurang juga bila golongan artis pun ada pendapat mereka tersendiri.

Di Twitter, Azwan Haji Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA lantang menyuarakan pendapatnya.

Isu membabitkan anak perempuan penyanyi N0ra Ariffin yang bercvmbu dengan seorang remaja lelaki hangat diperkatakan ramai.

Susulan penularan vdeo yang dikatakan dilakukan oleh remaja lelaki terbabit, anak sulung N0ra, Mohd Syakir Iman Johan tampil bersuara beberapa kali.

Sehingga akhirnya dua hari lalu, Mohd Syakir Iman atau lebih mesra dipanggil Iman, membuat kenyataan memaafkan dan memberi peluang kedua kepada remaja lelaki terbabit.

Hantaran terbaru Mohd Syakir ‘sound’ Azwan Ali

Sementara itu semalam, hantaran terbaru Iman, 27, sekali lagi mencvri perhatian ramai.

Ia dipercayai ditujukan kepada bekas pengacara dan personaliti TV yang pernah popular suatu masa dahulu iaitu, Azwan Ali.

Azwan Ali respon kata-kata Nourul pasal anak N0ra

Kenyataan Iman itu adalah sebagai respon balas beliau terhadap komen mel4mpau Azwan Ali yang memberi reaksi kepada kata-kata penyanyi Nourul Wahab.

Nourul sebelum itu pernah berkata mahu sun4tkan sekali lagi remaja lelaki yang terbabit dengan vdeo aksi bercivm dengan anak N0ra.

Sebagai respon, Azwan Ali atau lebih dikenali dengan Diva AA kemudian membalas dengan memuatnaik kata-kata yang tidak sepatutnya dikeluarkan oleh individu dikenali sepertinya.

” Fine, anak N0ra? Lebih j#j#k dari s#nd#l at 14 tahun, ko taknak sun4t again lak? Come on benda mksi4t, tak bertepuk sebelah tangan” tulis Azwan.

Hantaran Diva AA sebelum itu turut mendapat kec4man orang ramai yang menganggapnya tidak sensi1tif apabila mengeluarkan kata-kata kes4t.

Sementara itu, warganet dilihat bersetuju dengan Iman dan berpendapat tindakan boleh diambil terhadap Diva AA yang menulis perkataan bersifat menghiina anak perempuan N0ra.

DIVA AA S3erang IG Nora

Statusnya itu mendapat respon dari anak lelaki Nora dan dia membalas dengan menyatakan:

Ini menjadi punca perb4lahan antara kedua-duanya sebelum Diva AA bertindak dengan lebih agr3sif dengan ‘menyer4ng’ IG Nora pula.

Masih tak puas hati dengan respon anak Nora, Diva AA mengamvk lagi.

Sumber: mStar

Be the first to comment on "[VIDEO] “Tunggu masa nak masuk kubvr pun, aku akan tetap h4mun kau!” – Azwan Ali Nekad Tak Mahu Berubah…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*