“Free-free Jer Kena Patuk” Ramai Berdekah Tengok Video Lelaki Ini Kena $erang Dengan Angsa.

Angsa merupakan $alah satu haiwan yang digerun1 ramai kerana $ifatnya yang suka menyer4ng secara t1ba-t1ba. Sesiapa saja pa$ti akan membuka langkah apabila ter$erempak dengan angsa di mana-mana kerana t4kut dip4tuk oleh haiwan itu.

Bukan saja suka menyer4ng dan mematvk, malah angsa juga mempunyai langkah yang laju membuatkan sesiapa saja cuak jika melihatnya. Namun, lain pula dengan vide0 di TikTok ini apabila seorang lelaki bert1ndak mencekvp leh3r seekor angsa di sungai telah mencur1 tumpvan ramai.

Lihat v1de0 penuh itu di bawah:

Tengah syok mandi sungai, t1ba-t1ba kena p4tuk dengan angsa

Menerusi v1deo yang dimuat naik oleh @qilaailyi, kelihatan lelaki tersebut sedang mandi di dalam sungai seorang diri sambil dirakam oleh keluarganya.

Namun, tiga ekor angsa yang berada di sungai itu tiba-tiba menyerangnya dan salah seekor daripadanya pantas mematuk lelaki itu.

Walaupun sudah cuba menghalau angsa tersebut, lelaki itu masih dipatuk olehnya. Apa yang lebih menghiburkan adalah apabila lelaki berkenaan bertindak mencekik leher angsa itu dan cuba untuk melemaskannya.

Ternyata, caranya berjaya membuatkan geng angsa itu takut dan tidak mengganggunya lagi. Mereka terus beredar dari situ.

 

“Hahahaha siapa banyak kali ulang kita geng. Sumpah lawak!” – Netizen

Ketika artikel ini ditulis, video itu telah mendapat 98.1K views, 12.4K likes dan 244 shares di TikTok. 

Tinjauan di ruangan komen pula mendapati rata-rata netizen turut terhibur melihat aksi lelaki itu yang sanggup mencekik angsa demi menyel4matkan dirinya.

Sumber: HCL

Be the first to comment on "“Free-free Jer Kena Patuk” Ramai Berdekah Tengok Video Lelaki Ini Kena $erang Dengan Angsa."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*