“Laki Macam Ni Ada Jual Kat Shopee Tak?”- Suami Dipuji Pandai Layan Mood Isteri Ketika Hamil.

Para suami merupakan orang yang paling bahagia di saat mereka mendapat tahu sang isteri sudah hamil. Pera$aan bakal menjadi seorang bapa dan men1mang cahaya mata itu tidak dapat digambarkan kerana terlalu gembira dan tervja.

Namun, mereka juga sebenarnya perlu bersedia untuk melayan kerenah dan em0si wanita mengandung yang kadangkala tidak terj4ngkau dek ak4l fikiran.

Sama seperti sebuah vide0 yang tvlar baru-baru ini di TikTok apabila seorang lelaki bvntu melay4n r4gam isterinya yang sedang hamil mencur1 tumpuan.

Isteri tiba-tiba menang1s, dapat makanan terus happy

Menerusi vide0 yang dimuat naik oleh pend4kwah muda dan penulis buku Iddin Ramli, kelihatan dia ketika itu sedang menjamv selera bersama isterinya di rumah.

Namun tidak semena-mena, si isteri t1ba-t1ba menangis tanpa seb4b dan mengatakan makanan tersebut tidak sedap.

Perkara tersebut membuatkan Iddin tidak tahu bagaimana nak memujuk isterinya. Pada akhir vide0, dia membelikan mushroom soup Pizza Hut dan ternyata isterinya gembira serta tidak menangis lagi.

“Aku pun let1h jadi perempuan, takda jadi apa-apa pun tetiba boleh nangis. To my future husband, please t4han kalau I mac4m ni” – Warg4net

Susulan tul4rnya v1deo tersebut yang sehingga kini telah mencecah 2.3M views, 349.6K likes dan 12.4K shares di TikTok, rata-rata warganet turut terhibur melihat rag4m isteri Iddin.

Malah, ada juga yang berkongs1 pengalaman sama mereka semasa meng4ndung kerana emos1 yang tidak stabil.

Lihat video penuh itu di bawah:

Sumber: iddinramlii

Be the first to comment on "“Laki Macam Ni Ada Jual Kat Shopee Tak?”- Suami Dipuji Pandai Layan Mood Isteri Ketika Hamil."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*