( Vlde0 ) anak Lan solo dimasukkan ke h0spital . Bila diperiksa oleh d0ktor , ini penjelasan d0ktor .

Anak lelaki kepada penyanyi Lan Solo terp4ksa dikej4rkan ke sebuah pusat perubat4n di Kuala Lumpur selepas mengal4mi ses4k naf4s pada malam Sabtu.

Kata Lan atau Mohd Razlan Mohamed Yusuf, 37, anaknya Muhammad Akid Qassyaff, 7, meng4du suk4r bernaf4s ketika mereka dalam perjalanan pulang ke rumah selepas menghadiri satu pr0gram di ibu kota.

“Ketika dalam kereta, Akid meng4du susah hendak bern4fas. Dia sendiri susah nak jelaskan bagaimana keadaannya. Maklumlah budak kecil lagi.

“Jadi saya terus bawa dia ke bahagian kec3masan dan dia terp4ksa ditahan di wad untuk menerima rawatan lanjut,” katanya ketika dihubungi mStar.

Lan bersama isteri dan anak-anak
Menurut Lan, pem3riksaan dokt0r mendapati terdapat h4buk kot0r pada saluran dar4h yang mengakibatkan dia suk4r bern4fas.

Tambahnya, anaknya itu sebelum ini sudah dis4hkan meng4lami asm4.

Akid kini dalam keadaan stabil namun masih menerima b4ntuan pernaf4san.

“Dokt0r memberitahu ada h4buk pada saluran dar4h anak saya.

“Ia terjadi mungkin disebabkan dia terlalu s3nsitif dan gemar bermain di luar.

“Akid memang ada mas4lah asm4 sejak usia empat tahun cuma sudah lama dia tidak mengalami situ4si tervk begini,” jelasnya.

Disebabkan tahu ke4daan kesihatan anaknya itu, Lan juga sentiasa bersedia dengan sebarang kemungkinan dan akan terus membawa anak menerima raw4tan jika berlaku sed3mikian.

“Sejak kami tahu Akid ada asm4, memang sentiasa bersedia jika melihat dia meng4lami kesuk4ran bern4fas.

“Lebih senang untuk terus bawa menerima rawatan kerana pusat perub4tan tersebut sudah mempunyai rek0d kesihat4n anak saya dan mereka tahu ubat terbaik untuk Akid,” ujarnya.

Untuk r3kod, Lan mendirikan rumah tangga dengan Nur Sheila Hassim pada Disember 2009.

Selain Akid mereka juga mempunya tiga orang cahaya mata lain iaitu Nur Amna Qaleesya, 10, Nur Amna Qeesyara, 8, dan Nur Amna Quzandra, 4.

Sumber:Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "( Vlde0 ) anak Lan solo dimasukkan ke h0spital . Bila diperiksa oleh d0ktor , ini penjelasan d0ktor ."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*