Punya Anak Lu4r Nikah, Rezky Aditya “Saya Minta Maaf Atas Masa Lalu”

Pelakon Rezky Aditya akhirnya membuka mulut selepas beberapa hari k3coh mengenai keputusan yang dikeluarkan mahkamah Tinggi Banten mengenai status seorang anak dari wanita bernama Wenny Ariani.

Tahun lalu, Wenny mend4kwa telah melahirkan anak Rezky secara lu4r n1kah. Rezky pula pada waktu itu telah berk4hwin dengan Citra Kirana dan kini mempunyai seorang anak yang dikenali sebagai Kekey.

Rezky pada waktu itu bagaimanapun tidak melayan dakwa4n telah mengham1lkan Wenny sehingga melah1rkan seorang anak perempuan.

Untuk membuktikan dirinya tidak melakukan f1tn4h, Wenny akhirnya membawa k3$ tersebut di mahkamah sebelum pihak berkuasa memutuskan Rezky sebagai bapa kepada anak tersebut.

Tidak mahu perkara terus menjadi k0ntroversi, Rezky yang memberi kenyataan ditemani isteri dan peguamnya mengatakan bersedia melakukan ujian DNA dan akan bertanggungjawab penuh jika dirinya terbukti sebagai bapa kandung Kekey.

“Ini semua saya lakukan, semata-mata karena alasan kemanusiaan dan untuk memvtus ker4guan keputusan mahkamah,” kata Rezky Aditya seperti dilaporkan media tempatan.

Dia kemudian berkata: “Saya akan bertanggungjawab dan memenuhi kewajiban saya sebagai orang tua, jika memang proses tes DNA dilakukan dan hasilnya membuktikan saya ayah kandungnya.

“Saya memastikan bahwa saya akan menyayangi dan menafkahinya.”

Dalam sidang media yang sama, Rezky Aditya juga meminta maaf atas perbuatan tak terpuji dirinya di masa lalu bersama Wenny Ariani apabila semua tudvhan yang dilayangkan sang wanita terbukti.

“Mohon maaf kepada seluruh masyarakat Indonesia beserta seluruh keluarga saya dan juga penggemar saya, saya minta maaf atas masa lalu saya,” katanya.

Walaupun mahkamah telah memutuskan Rezky Aditya adalah bapa kepada Kekey, namun keputusan tersebut akan gugur apabila pelakon berusia 37 tahun itu berjaya membuktikan dirinya bukan bapa kepada anak perempuan itu melalui ujian DNA.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: Gempak

Be the first to comment on "Punya Anak Lu4r Nikah, Rezky Aditya “Saya Minta Maaf Atas Masa Lalu”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*