Ummi Tengah Kac4u Bilal, “Kita Yg Dengar Suara Dia Pun Ger4mmm..” – Netizen

Bekas pengacara rancangan MeleTop iaitu Neelofa iaitu Neelofa memiliki seorang cahaya mata yang diberi nama Muhammad Bilal, hasil perkahwinan beliau dengan pendakwah bebas, Haris Ismail atau lebih dikenali sebagai PU Riz.

Sejak Muhammad Bilal dilahirkan sehingga la ke hari ini, Neelofa masih tidak bersedia untuk menunjukkan wajah anak lelaki kesayangannya kepada umum kerana ada beberapa masalah yang masih dalam pemerhatian beliau.

Sebuah rakaman video Muhammad Bilal telah dimuatnaik di laman Aplikasi Tik Tok yang memaparkan gelak tawa Bilal yang ketawa apabila bergurau senda dengan Neelofa. Walaupun tidak ditunjukkan wajah Bilal tetapi hanya suaranya yang ketawa sahaja kedengaran.

Gelak ketawa itu membuatkan ramai peminat Neelofa dan Bilal geram kerana apabila mendengar gelak tawa itu sahaja boleh dipastikan bahawa Bilal sangat comel dan kacak seperti ayahnya PU Hariz. Sampikan ada yang hendak membuat ringtone lagu panggilan masuk gelak tawa Bilal tu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by neelofa.fans (@lofa.world)

Menjengah ke ruangan komen, netizen meminta Neelofa untuk menunjukkan wajah comel Bilal kepada umum secepat mungkin kerana mereka semua setia menunggu dan tidak sabar untuk melihat wajah comel Bilal tu.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber:KV

Be the first to comment on "Ummi Tengah Kac4u Bilal, “Kita Yg Dengar Suara Dia Pun Ger4mmm..” – Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*