Risau Lihat Anak Azhar Sulaiman,Kel4kuan Terl0ncat L0ncat Buat Ramai Menasihatinya

Apa saja yang dik0ngsikan oleh anak perempuan kepada pelak0n AzharSulaiman iaitu Kasih Iris Leona di laman s0sial pasti me.narik perhatian netizen terutamanya penampilan yang dikatakan ter.lalu s3.ksi.

Sebut sahaja nama Kasih Iris Le0na, anak ga0dis kepada pelak0n Azhar Sulaiman se0ring menjadi per0hatian kerana penampilan nya yang agak s3ksi sehingga mengvndang rasa kurang senang ne.tizen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Leona (@kasihirisleona)

Baru baru ini, vide0 dikongsi kan Leona sekali lagi menjadi bvalan ramai apabila memapar.kan gadis itu menari dengan memakai baju mencolok mata.

Menerusi video itu, Leona di lihat memakai baju ber.warna pink yang mendedah.kan bahagian dada.nya bersama ski.rt pendek.

Seperti sudah di jangka, video itu menimbulkan rasa kurang senang melihat penampilan nya itu yang di.katakan agak mel4mpau.

Diruangan k0men, ada ne.tizen mengingatkan Leona supaya ingat ten.tang asal usul. Tidak kurang juga, ada yang meluah.kan rasa bimbang melihat gadis itu terl0ncat loncat menari.

Dalam pada itu, ada yang menitip kan nasihat kepada Leona supaya mvhasabah diri serta mendoa.kan agar gadis itu berubah ke arah lebih baik secara perlahan lahan.

Sebelum ini AzharSulaiman akui bu.kan mudah tegur anak, nak angkat r0tan dah tak sesuai… Hanya mampu doa agar berubah

Azhar berkata dia hanya mampu ber.doa agar anaknya berubah men jadi lebih baik.Kata pelakon berusia 50 tahun ini, anak-anak yang sudah meningkat dewasa tidak sesuai lagi untuk di.rotan dan perlu ditegur secara berhemah.

“Tetapi apa sahaja yang kita te.gur itu, bukan mudah… kita mengharap.kan anak-anak akan fikir lebih jauh mengenai impak terhadap keseluruhan bukan hanya pada diri mereka tapi keluarga dan ibu bapa.

“Seba.gai bapa, saya ambil tanggung jawab untuk menegur apa yang tidak boleh dilakukan. Tapi kalau dia masih lakukan, saya hanya berdoa semoga dia akan cepat berubah.

“Kita tak boleh me.rotan atau menjerit ke.pada anak-anak sekarang… apa.tah lagi mereka sudah besar. Jadi kita doa.kan yang terbaik untuk anak-anak,” katanya sebelum ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber:Rotikaya

Be the first to comment on "Risau Lihat Anak Azhar Sulaiman,Kel4kuan Terl0ncat L0ncat Buat Ramai Menasihatinya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*