Fatin Afeefa Menangis Di3jek Leher ‘Berker4k’ Oleh Netizen Ketika ‘Live’ Di TikTok

Pelakon Fatin Afeefa menangis ketika membuat live di TikTok selepas seorang netizen memberikan komen negatif terhadap dirinya.

Menerusi perkongsian seorang pengguna di aplikasi itu, dia menunjukkan rakaman ketika perkara itu berlaku kepada Fatin ketika sedang menunjukkan tutorial mekap.

Difahamkan, netizen itu memerli Fatin dan berkata lehernya seperti bergaris dan ‘berbelang’. Selepas membaca komen tersebut, Fatin menangis dan terus hilang mood untuk membuat tutorial tersebut.

@mimilolayyy @fatinafeefa8 i love you sm🤍 takmo nangis . Ur cantik and perfect ! Ignores je mulut orang!!! #fyp #foryoupage #fypage #fatinafeefa #stopbullying #insecurities ♬ original sound – GIGITHADID

Sementara itu, di ruangan komen video TikTok tersebut ramai yang menegur individu tersebut kerana memerli Fatin dan berkata artis juga mempunyai hati dan perasaan.

Segelintir netizen dilihat cuba memujuknya ketika live tersebut dan memuji kecantikan wajahnya meskipun tanpa memakai mekap.

Ada juga yang berkata kadang kala kulit sebegitu adalah kerana genetik dan tidak perlu bagi seseorang untuk melontarkan kata-kata negatif seperti individu terbabit.

 

Sumber: beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page 

Sumber: viralkamipress

 

 

 

Be the first to comment on "Fatin Afeefa Menangis Di3jek Leher ‘Berker4k’ Oleh Netizen Ketika ‘Live’ Di TikTok"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*