Kerana TerlaIu Men0njoI, Ramai Netizen Ser4ng Eyka Farhana Dengan K0men Tak Bes4r Mana Pun, Kecil Je

Pelakon terkenal, Eyka Farhana atau nama sebenarnya, Wan Anis Farhana Wan Sarmizi menjadi bualan netizen sekali lagi apabila tampil dengan penampilan s3ksi sehingga mencetuskan kritlkan orang ramai.

Menerusi video yang dimuat naik oleh Eyka di laman TikT0knya, dia sedang merakam dirinya sendiri di dalam sebuah kereta dengan memakai baju yang agak mencol0k mata telah mengundang kec4man netizen.

Mana tidaknya, penampilan yang digayakan oleh pelakon yang berusia 27 tahun itu dikatakan agak terdedah sehingga hampir menampakkan lur4h dadanya membuatkan netizen rasa kurang senang.

Tak besar mana pun, kecil je!

Bahkan, perbuatan berani Eyka itu juga telah membuka ruang kepada netizen untuk mengh4kimi atau ‘b0dy sh4ming’ bentuk asetnya.

Malah, ada juga netizen yang mendoakan agar pelakon kelahiran Selangor itu kembali ke pangkal jalan dan menutup aurat dengan lebih sempurna selepas ini.

Makin cantik la dia ni!

Pun begitu, disebalik kec4man serta doa yang diberikan, majoriti netizen berpendapat penampilan Eyka kini semakin cantik berbanding dengan sebelum ini.

 

Sumber : TikTok @Eykafarhana/OMM/NewsToday/achikdia.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber:  www.mediakita.dnq.new

Be the first to comment on "Kerana TerlaIu Men0njoI, Ramai Netizen Ser4ng Eyka Farhana Dengan K0men Tak Bes4r Mana Pun, Kecil Je"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*