“Hidung ‘Korea’ Dipuji Macam…” Penampilan Terkini Lana Nordin Raih Perhatian Peminat

Biarpun nama menjadi bualan hangat di media sosial namun pelakon Lana Nordin tetap berkongsi pengalaman melakukan pembed4han k0smetik mencantikkan hidungnya di Seoul, Korea Selatan, baru-baru ini.

Hasil hidung baharu

Terbaharu di Instagram (IG), Lana memuat naik video keadaan hidungnya selepas dibuka ‘cast’. Dalam rakaman itu, aktres berumur 42 tahun dilihat tersenyum gembira melihat hasil pelaburan mencecah RM166,000.

Di ruangan komen, hidung baharu pemilik nama Mazlina Hasan Nordin mendapat pujian daripada rakan artis iaitu pelakon Janna Nick dan peminat setia.

@jannanick: Makan h4ti

@n.a.z.i.r.a.h.87: Elok saja. Ada orang buat pembed4han tak sesuai, lagi nampak pelik.

@zazafida_brownies: Sump4h cantik!!!!

@miissshella: Masya-Allah comel. Makin lain muka Kak Lana. Macam orang korea.

@cahayacinta4488: Cantik macam Barbie doll.

Suami suruh buat

Sementara itu, menerusi siaran langsung di TikTok pada malam Khamis, pelakon drama Kekasih Hati Mr Bodyguard menunjukkan keadaan hidungnya yang masih bengk4k selepas seminggu menjalani pembed4han.

‘Noya’ dengan netizen yang tak habis mengec4m, ibu kepada dua cahaya mata ini berkata dia sudah menyem4k hukvm memperbaiki hidung akibat kecel4kaan.

Ini duit suami saya. Tak kisah la guna duit bakeri pun janji halal. Bukan saya guna duit korang pun! Saya dah hilang mood nak ‘live’, korang lebih suka dengar perkara yang merepek.

Tak kisah la kalau korang masih nak pertik4i. Kalau saya tak terlibat dalam kem4langan, saya simpan saja cerita ini. Suami saya cakap berani kerana benar. Saya di pihak benar, buat apa nak takut!

Saya dah semak, fatwa pun kata kalau saya buat untuk meraw4t, itu bukan har4m. Kalau sengaja ubah ciptaan Allah, itu yang har4m! Har4m ini pun, kau dengan Tuhan, bukan manusia. Saya hidup bukan nak puaskan hati semua orang.

Sebelum ini, Lana mengakui pernah menjalani tiga kali pembed4han ‘rhinoplasty’ bagi membetulkan hidungnya yang pat4h akibat kemal4ngan ketika zaman persekolahan.

Sumber: Instagram @lananodinmckienzie

Sumber/ Kredit : Tiktok Lana Nodin via https://bartasangbad.site/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Be the first to comment on "“Hidung ‘Korea’ Dipuji Macam…” Penampilan Terkini Lana Nordin Raih Perhatian Peminat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*