Puteri Balqis ‘photoshoot’ tengah2 jalan, terus minta maaf buat netizen puji sikap sopan

 

Nama Puteri Balqis sejak akhir-akhir ini tidak hanya menjadi perbualan kerana lakonannya malah bintang remaja ini juga dilihat semakin aktif menjadi model. Dia acap kali juga terbaharu viral selepas terlibat dalam bidang tersebut. Bakatnya sebagai model juga tidak sekadar membuatkan ramai kagum, malah kecantikannya turut menerima pujian.

Puteri Balqis bagaimanapun menerima sokongan ramai peminatnya apabila pelakon yang sedari kecil dikenali bakat hebatnya apabila berlakon ini mulai kembali aktif semula dalam dunia hiburan malah terbaharu menjadi model.

Semakin aktif sebagai model

Menerusi perkongsian video yang semakin tular ini pula membuatkan bintang berusia 15 tahun ini nampaknya hangat dibualkan oleh peminat dan warganet apabila dia dilihat sedang melakukan photoshoot di tengah-tengah jalan. Video disebalik tabir ini tentu sahaja menarik tumpuan ramai yang juga tertumpu dengan kecantikannya.

Walau bagaimanapun, ramai yang lebih tertarik dengan sikap sopan Puteri Balqis apabila sedang photoshoot di tengah-tengah jalan, dia sempat meminta maaf meskipun pada awalnya sangat professional menjalankan tugasnya untuk memberikan yang terbaik.

@hotspotprinting_hq Bila @Puteri Balqis Ashikin buat hal dekat traffic light pavi semalm😂😂 sporting habiss😄😄😄. #hotspotprinting_hq #sublimationkajang #fyp #viral #sublimationsemenyih #puteribalqis #kilangbaju #dramadania ♬ bunyi asal – HOTSPOT

Muat naik hotspotprinting_hq disebalik tabir yang sekali gus memaparkan sikap sopan Puteri Balqis membuatkan video tersebut menerima ribuan tanda suka berserta ratusan komen yang memberikan pujian buat Puteri Balqis itu.

“Sopan Aqish ni”

Balqis

“Bagus Aqish”

IMG_20221102_090746

“Suka pula tengok”

IMG_20221102_090823

Balqis

“Sopan, teruskan penampilan dan gaya sopan Aqish”

IMG_20221102_090857

Dalam pada itu selain cerita tersebut, ini juga antara cerita-cerita lain yang turut menjadi perhatian terbaru warganet:

Sumberhotspotprinting_hq

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment on "Puteri Balqis ‘photoshoot’ tengah2 jalan, terus minta maaf buat netizen puji sikap sopan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*