“Tulah, Sak4t Org Lagi..” – Dynas Mokhtar Meny4kat PS, Tak Pasal2 Kepala Kena Teny3h Gara2 Melatah!

Menerusi satu perkongsian yang telah dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Dynas Mokhtar. Beliau yang berkongsi mengenai kepalanya telah diteny3h oleh makeup artist yang sedang mengurut kepalanya.

Datin Wan Intan Edrinas binti Wan Mokhtar atau lebih dikenali sebagai Datin Dynas ialah seorang pelakon dan pengacara televisyen Malaysia.

Menurut perkongsian video di halaman tiktok miliknya, dia yang ketika itu sedang diurut kepala oleh makeup artisnya, dengan sengaja meny4kat dengan men

“Tu lah! Sakat orang melatah lagi! Padan muka kepala kena teny3h”, – Tulisnya di ruangan caption.

Video:

@dynasmokhtar Tu la! Sakat orang melatah lagi ! Padan muka kepala kene tenyeh @Psmansur #fypシ #fyp #melatah #psmansur #tiktokdynas #tiktokdynasmokhtar ♬ original sound – Dynas Mokhtar

Meninjau di ruangan komen, rata-rata daripada netizen terhibur dengan gelagat yang ditunjukkan oleh makeup artis tersebut yang dikenali sebagai Mansur.

Malah ada juga segelintir daripada warganet yang berkongsi pengalaman di mana mereka pernah dipukul oleh sesorang yang melatah dengan tidak sengaja.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber : https://propernewsd.com/

Be the first to comment on "“Tulah, Sak4t Org Lagi..” – Dynas Mokhtar Meny4kat PS, Tak Pasal2 Kepala Kena Teny3h Gara2 Melatah!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*