“Lama Tak Muncul…” Penampilan Terkini & Kecantikan Farahdhiya Jadi Bualan Netizen

Sudah lama tidak mendengar perkhabaran penyanyi, Farahdhiya Mohd Amin setelah menyertai program nyanyian Gegar Vaganza musim kedua pada tahun 2015. Sekiranya dilihat menerusi laman Instagram, penyanyi yang berusia 35 tahun itu gemar membuat pelbagai perkongsian menu masakan bersama pengikutnya.

Terbaru, Farahdhiya berkongsi beberapa keping gambar ketika keluar lepak bersama rakan-rakannya di sebuah restoran mewah yang terletak bersebelahan dengan menara berkembar Kuala Lumpur. Sudah lama tidak mendengar perkhabaran penyanyi, Farahdhiya Mohd Amin setelah menyertai program nyanyian Gegar Vaganza musim kedua pada tahun 2015.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by farahdhiya_fd (@farahdhiya_fd)

Sekiranya dilihat menerusi laman Instagram, penyanyi yang berusia 35 tahun itu gemar membuat pelbagai perkongsian menu masakan bersama pengikutnya. Terbaru, Farahdhiya berkongsi beberapa keping gambar ketika keluar lepak bersama rakan-rakannya di sebuah restoran mewah yang terletak bersebelahan dengan menara berkembar Kuala Lumpur.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by farahdhiya_fd (@farahdhiya_fd)

pelakon drama Spa Q itu meluangkan masa bersama beberapa rakan wanita termasuk penyanyi Intan Sarafina setelah mereka dikatakan lama tidak berjumpa atas faktor kesibukan bekerja. Menerusi posting tersebut, Farahdhiya tampil menggayakan busana elegan bermotifkan bunga sehingga mend3dahkan bahagian pehanya dan menerima pujian peminat di ruangan komen. Setelah melihat gambar tersebut, ramai warganet memuji kecantikan fizikalnya yang kelihatan tidak ubah persis seorang model antarabangsa.

Kalau dah k4cukan Melayu-Inggeris tu, pakailah busana apa pun tetap nampak cantik dan anggun umpama bak bidadari.

Farahdhiya positif C0v1d-l9 

Penyanyi Farahdhiya memaklumkan dirinya kini positif C0vld-l9 selepas tiga minggu menjalani pembed4han di bahagian leh3r.

Farahdhiya atau pemilik nama penuh Farahdhiya Mohd Amin yang baru saja memulakan kerja selepas berehat kini menjalani proses kuar4ntin kendiri di rumah.

Farahdhiya menerusi laman Instagram miliknya berkata dia akhirnya tewas selepas lebih dua tahun bebas daripada dij4ngkiti v1rus berkenaan.

“Selepas dua tahun lebih bertahan, akhirnya saya tewas dengan C0vld-l9. Hari ini baru saya mempunyai kudrat untuk berkongsi.

“Bukan lauk pantang tapi lauk orang kena C0vld. Baru mula bekerja selepas pembed4han saya, sekarang kembali ke rumah untuk jalani kuar4ntin.

“Tak apa Allah sayang. Dia bagi sakit, Dia bagi rehat yang banyak,” katanya menerusi perkongsian pada Rabu lalu.

Terdahulu, penyanyi berusia 38 tahun itu turut memuat naik foto makanan berpantang disebabkan dij4ngkiti C0vld-l9 di laman Instagram miliknya.

Ruangan komen perkongsian berkenaan dibanjiri dengan kata-kata positif mendoakan agar penyanyi lagu Bertakhta Di Hati itu diberikan kesembuhan cepat dan bebas daripada v1rus itu.

Terdahulu, Farahdhiya selamat menjalani pembed4han kecil di bahagian lehernya pada dua minggu lalu di sebuah pusat perub4tan di Kuala Lumpur.

Memilih untuk tidak memperincikan butir peny4kit yang dihidapinya, Farahdhiya turut memohon maaf kerana dia terpaksa membatalkan dan menundakan beberapa perkara penting.

“Terpaksa batalkan dan tunda banyak perkara, saya minta maaf atas kesulitan yang disebabkan oleh isu ini. Saya akan kembali bekerja minggu depan, Insya-Allah.

“Terima kasih rakan-rakan tersayang yang hantar ubat, makan dan sebagainya. Anda tahu siapa anda,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Farahdhiya https://bartasangbad.site/

Be the first to comment on "“Lama Tak Muncul…” Penampilan Terkini & Kecantikan Farahdhiya Jadi Bualan Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*