Iklan PU Riz & Neelofa siap terbang, rakan selebriti juga tergelak

 

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan pasangan selebriti dan usahawan popular ini, Neelofa dan Haris Ismail atau turut dikenali ramai dengan panggilan PU Riz. Selain bergiat aktif sebagai selebriti, mereka juga antara pasangan yang dikenali dalam bidang perniagaan.

Sebelum ini, Neelofa dengan jenama tudungnya yang sehingga kini mendapat tempat di hati para wanita namun kini Neelofa bersama suaminya semakin melebarkan sayap menjual pelbagai jenis produk.

Neelofa (18)

Walau bagaimanapun, terbaharu Neelofa dan PU Riz mengundang tidak hanya peminat dan pengikut mereka di Instagram merasa terhibur malah rakan-rakan selebriti juga tidak dapat menahan ketawa menonton telatah pasangan bagai pinang dibelah dua ini ketika berlakon dalam iklan produk mereka.

Iklan Neelofa yang dilakukan bersama PU Riz membuatkan dengan pantas mereka dihujani ribuan komen, mana tidaknya sempat juga pasangan ini menghiburkan ramai dengan satu trend yang pernah menjadi fenomena satu ketika dahulu.

@neelofa

Drintox dgn izin Allah bantu melawaskan , kempis perut, buang angin dan badan rasa ringan sampai boleh terbang 🤣

♬ original sound – neelofa

Hahaha korang…

“Badan ringan sampai boleh terbang kadang-kadang,” tulis Pu Riz membuatkan ramai rakan selebriti juga terhibur apabila di akhir video, mereka sempat terbang yang rasanya buat pengguna media sosial tentu masih teringat akan trend yang dilakukan mereka. Siap terbang, dan prosesnya juga tentu tidak mudah. Sporting betul Neelofa dan suaminya kali ini.

NeelofaIMG_20221106_202659IMG_20221106_202709

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment on "Iklan PU Riz & Neelofa siap terbang, rakan selebriti juga tergelak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*