[10 FOTO] Ramai Yang Puji Kecantikan Gadis Trivago Ini Semasa Sedang Tidur!

Pengacara terkenal Dahlia Shazwan yang popular menerusi iklan Trivago dan Life At Thinker kini telah bergelar seorang ibu setelah dia dikurniakan seorang cahaya mata perempuan bernama Freda

Baru-baru ini di laman Instagram, Dahlia yang turut dikenali sebagai gadis Trivago telah memuat naik gambarnya sedang tidur di bersama anaknya. Menerusi kapsyennya gambar itu diambil oleh suaminya sebagai kenangan moment-moment indahnya bergelar seorang ibu.

“These are probably not the most flattering pictures of me but they remind me of a mother’s bond like no other. Im posting this up just as a reminder for myself; for any moment that I feel too tired or feel like Ive given enough, theres still more in me to give.”

Posting tersebut mendapat pujian daripada pengikutnya di Instagram yang menganggap beliau kelihatan cantik walaupun sedang tidur. Ramai juga yang memuji suami kepada pengacara itu yang dianggap sebagai suami yang sweet.

Selepas pengacara ini memuat naik gambar tersebut, rata-ratanya pengikut Instagramnya memuji kecantikan model dan pengacara ini yang disifatkan sebagai memiliki kecantikan semulajadi.

Peminat pengacara ini juga turut mendoakan semoga kehidupan Dahlia sentiasa bahagia di samping anak dan suami.

Ada yang menyifatkan gambar tersebut sebagai moment yang perlu diambil antara ibu dan anak, kerana kenangan itu hanya akan dirasai sekali sahaja seumur hidup.

Hanis Zalika dan Farah Fauzana antara selebriti yang turut memberi komen di ruangan komen gambar ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

 

Be the first to comment on "[10 FOTO] Ramai Yang Puji Kecantikan Gadis Trivago Ini Semasa Sedang Tidur!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*