Selepas 4 Bulan Putus Tunang, Aishah Azman Lega Apa Yang Berlaku Dengan Syafie Naswip

Berdepan episod duuka apabila ikatan pertunangan dengan Syafie Naswip selama tiga bulan putus di tengah jalan pada Jun lalu, Aishah Aman berkata hidupnya kini lebih bahagia selepas putus tunang.

Menurut Aishah, dia kini sudah move on dan tidak mahu lagi mengenang kembali pengalaman hitam yang dilaluinya sebelum ini. Meskipun terpalit kontr0versi konflik dengan bekas tunangnya, namun ia tidak memberi impak pada kerjayanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Welcome October! Wonderful journey for this month InshaAllah 😍🤲🏻🤩 #October #newmonthnewgoals

A post shared by Aishah Azman (@aishahazman8) on

“Alhamdulillah saya sangat gembira, kehidupan lebih baik, rasa lebih lega. Orang pun dah kurang bertanya tentang kisah putus tunang tu dan saya sendiri dah tak nak layan perasan-perasaan tu,” kata Aishah kepada mStar Online.

Kata Aishah lagi, dia bersyukur kerana mendapat sokongan yang tidak berbelah bahagi daripada keluarganya. Dalam pada itu, Aishah tidak bersetuju kontr0versi yang berlaku itu menaikkan namanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

P dekat belakang tu jangan tanya, P untuk Pencinta setia hujung nyawa? Hahahaha Happy Saturday everybody 💘 #saturdaymood #shareyourlove

A post shared by Aishah Azman (@aishahazman8) on

“Alhamdulillah keluarga saya memberi dorongan dan sokongan yang sangat baik pada diri saya dan tidak pernah putus membantunya.

“Tawaran berlakon yang saya terima bukan disebabkan kes tersebut, malah tawaran diberikan sebelum kejadian itu,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ada yang rindu saya ke tu? 😆 #ShareYourLove

A post shared by Aishah Azman (@aishahazman8) on

Terdahulu, Syafie dan Aishah putus tunang pada 21 Julai selepas berlaku insiiden tidak diingini apabila Syafie did4kwa menceder4kan Aishah. Pelakon yang terkenal dengan filem Mukhsin itu turut dit4han p0lis bagi membantu sias4tan atas dakwaan uguut dan mendatangkan keceder4an.

Sumber : Rotikaya

 

Be the first to comment on "Selepas 4 Bulan Putus Tunang, Aishah Azman Lega Apa Yang Berlaku Dengan Syafie Naswip"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*