Tips Berpakaian SemAsa Temuduga SPA. Semoga Berjaya.

Berikut dik0ngsikan tips cara pem4kaian yang sesuai sema$a temudvga kerj4 ker4jaan :

TIPS MEM1LIH PAKAIAN TEMUDvGA BAGI LELAK1

Untuk lelaki sesuai pakai baju kemeja tidak terlalu mengikvt p0tongan bad4n, jangan terl4lu l0nggar dan jangan terl4lu ket4t. Warna kemeja juga hendaklah warna yang cerah dan lembvt. Calon perlu mem1lih j4ket yang berwarna gelap contohnya hitam dan biru gelap yang sesuai untuk ses1 temudvga.

Bagi lelaki perlu mem4kai seluar sl4ck yang sesuai dig4yakan mengikvt berat badan anda. Warna yang dis4rankan adalah warna gel4p dan berp4danan dengan kemeja anda. Pemil1han tal1 l3her juga perlv di4mbil k1ra dengan warnanya yang perlu dip4dankan bersama baju yang dipaka1. Sebaiknya warna tal1 leh3 lebih gel3p daripada baju kemeja yang dip4kai ketika anda had1r ke se$i temvduga. Kasut yang dip4kai perlu dip4dankan dengan seluar dan past1kan warna gelap.

Tips Berpakaian Semasa Temuduga SPA

TIPS MEMIL1H PAKA1AN TEMvDUGA BAGI WANITA

Bagi wanita muslim disy0rkan memaka1 Baju Kurung yang tidak ket4t, tetapi anggvn dan menvtup aur4t. Untuk tvdung, paka1lah tudvng yang f0rmal dengan warna yang tidak terlalu men0njol. Untuk warna baju, pa$tikan untuk mem1lih warna yang tidak kel1ihatan terlalu men0njol dan ter4ng. Contoh warna baju yang sesuai mi$alnya adalah ungu gelap, kelabu, coklat, putih dan biru gelap.

Sek1ranya hendak memakai pew4ngi, gun4kanlah yang berbau sederhana dan tidak terl4lu menyucvk. Biasanya penemudvga tidak mem4ndang makevp anda. Pakai1ah sek4dar untuk men4mpakkan ser1 w4jah dan pen4mpilan d1ri yang anggvn. Untuk kasvt pula, pa$tikan anda memaka1 jen1s yang menutvp jar1 kak1. Warna hitam adalah yang paling sesua1 untuk dip4kai ket1ka temvduga.

Sem0ga perk0ngsian Tip$ Berpaka1an Sema$a Temvduga SPA ini dapat memb4ntu anda mengh4dapi ses1 temvduga dengan lebih y4kin. Sem0ga berj4ya bu4t semua.

 

Sumber: Jawatan Kosong

Be the first to comment on "Tips Berpakaian SemAsa Temuduga SPA. Semoga Berjaya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*