“Dah Pe cah Tapi Masih Boleh Guna.”- Tapi Bunyi Mesen Basuh Ini Pula Buat Orang Ramai $eram.

Bagi yang tahu nilai barang, past1nya faham akan s1tuasi dalam satu rak4man tvlar baru-baru ini. Manakan tidak dalam r4kaman itu kelihatan satu situa$i dimana ke4daan mes1n basuh yang agak uzvr masih digvnakan.

Apatah lagi bila mesin basuh itu masih boleh digunakan dengan baik biarpun keadaan fiz1kalnya memang tervk sekali. Berikut adalah perk0ngsian r4kaman ke4daan mes1n basuh pec4h masih diguna yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikT0k dengan nama akavn cttouchflower ini:

Untuk Video sila tekan :

    di sini

Buny1 l4tar dalam v1de0 ini pun memang ma1n per4nan betul, bik1n $eram! Ini juga membvatkan v1deo mesin basuh ini telah membuatkan ramai tertar1k dan ada juga terh1bur menyaks1kannya. Tapi bila melihatkan ke4daan lvaran mesin basuh tersebut memang tervk juga.

Apa-apa pun perk0ngsian rak4man ke4daan mes1n ba$uh pec4h masih digun4 ini telah mera1h lebih 9 juta tont0nan dan 392 r1bu likes. Rata-rata warg4net turut kagum menyaks1kannya dan meninggalkan reak$i mereka di ru4ngan k0men seperti berikut:

“Kalau cuc1 m4lam past1 tak boleh t1dur. Aut0 ra$a $eram sampai pagi”

“Mesin cuci: p4ntang menyer4h sebelum r0mpok semua ini bad4n”

“Hahaha kalau malam basuh baju orang lalu memang akan lar1”

“Mesin basuh lejen ni. Susah nak dapat dah”

 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "“Dah Pe cah Tapi Masih Boleh Guna.”- Tapi Bunyi Mesen Basuh Ini Pula Buat Orang Ramai $eram."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*