Ramai Berterima Kasih Kepada Ustazah Asma’Tegur wanita berg3lek dekat Dimedia S0sial

Aplikasi-aplikasi di media s0sial merupakan wadah untuk berkongsi aktiviti harian kepada orang lain. Pelbagai konten ditemui, baik secara positif mahupun negatf.

Namun begitu, seakan menjadi trend di aplikasi-aplikasi tersebut apabila banyak vide0-vide0 terutamanya kaum wanita yang melakukan aksi tarian yang kadangkala keterlaluan sehingga menjadi perhatian ramai.

Teguran buat wanita

Berasa terpanggil untuk bercakap tentang hal tersebut, pendakwah terkenal, Ustazah Asma’ Harun telah memberikan teguran lembut buat para wanita tdak kisahlah muda ataupun tua supaya menghentikan aktiviti berkenaan.

Menerusi perkongsian itu, beliau berharap agar mereka dapat memadam atau mengelakkan daripada melakukan tarian-tarian tersebut lebih-lebih lagi jika mendedahkanAurat.

Ustazah Asmah’juga memberi qoute ringkas dengan memaklumkan yang ‘malu itu iman’ merujuk kepada ‘keberanian’ para wanita mendedahkan tarian kepada umum tanpa rasa segan.

Semoga Allah pelihara kita semua

Sehubungan dengan perkongsian itu, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan menyetujui apa yang diperkatakan oleh pendakwah tersebut.

Mereka juga merasakan sesetengah orang semakin berani bergelek dan berjoget di media sosial mengikut rentak lagu seakan tdak menyedari apa yang dilakukan adalah satu d0sa.

Bangga tayang alb

Dekat TlkT0k lagi sedih

Wanita zaman sekaran ramai dah hilang rasa malu

Sumber : Ohmymedia via portal islamik

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Ramai Berterima Kasih Kepada Ustazah Asma’Tegur wanita berg3lek dekat Dimedia S0sial"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*