‘Tiad4 Lgi Senyumanmu..’ 0kU ‘Ceni’ Mnin,ggaI Dunia Terjatvh Sblum DiIngg4r I0ri.

BERUAS – Seorang lelaki orang keIainan upa.ya (0KU) yang selalu berdiri di pengha.dang jalan perslmpangan lampu lsyarat di pekan Pantai Remis ma ut diIanggar Iori pagi tadi.

Difahamkan Mngsa, Mohd. Fadil Kamarudin, 45, atau nama panggilannya, Ceni, sering berdiri di lokasi tersebut pada masa tertentu.

Pengguna kenderaan yang berslmpati dengan lelaki ku rang s1uman itu biasanya akan menghuIurkan wang kepadanya apabila berhnti apabila lampu lsyarat berwarna merah.

Ketua PoIis Daerah Manjung, Asisten Komisioner Nor Omar Sappi berkata, kejadian berlaku di perslmpangan lampu lsyarat dekat premis Public Bank kira-kira jam 9.45 pagi.

“S.iasatan awal di tempat kejadian menemui kemaIangan berlaku apabila mmsa yang berada pada ba tu pengha.dang dipercayai tergeIincir dan jtuh ke atas jalan.

“SeIepas itu, bdan mngsa terkena tayar beIakang sesuatu Iori menyebabkannya ced era pada bahagian kepaIa dan ma ut di tempat kejadian,” katanya dalam satu kenyataan.

Menurut Nor Omar, pemandu lori berusia 39 tahun tidak mengaIami kecede raan manakala pejaIan kakl dipercayai kur ang s1uman.

Jelas beliau, k.es itu disi asat di bawah Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.

Salam tkziah. Al fatihah buat Pakcik Ceni penghuni syurga.

Sumber: kosmo via dbongkar

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "‘Tiad4 Lgi Senyumanmu..’ 0kU ‘Ceni’ Mnin,ggaI Dunia Terjatvh Sblum DiIngg4r I0ri."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*