‘Tnanglah Abah Di Sana..’ Slps 36 Jam Pncarian, Akhirnya Jsad Shukri Ditemukn Trsngkut.

BESUT – Pena ntian lebih 36 jam menca ri seorang peniaga yang terju nam ke dalam Sungai KeIuang Besar di sini semalam berakhir apabila myatnya berjaya ditemui sebentar tadi.

Myat Shukri Wahab, 52, ditemui tersngkut pada pu kat yang dipasang berhampiran aIur sungai berhampiran Kuala Tembila pada jam 6.09 petang.

Difahamkan, puk at itu dipasang seorang nelayan tempatan pada pagi tadi bertujuan membantu pr0ses operasi pihak berkuasa sa.

Penolong Pengarah 0perasi Jabatan Bomba dan PenyeIamat Terengganu, Muhammad Basri Kamarazaman berkata, myat mngsa telah dijumpai nelayan terlibat yang turut menyertai 0perasi menca ri dan menyeIamat.

“Kedudukan pene muan myat mngsa dari lokasi kemaIangan di Jmbatan Tembila kira-kira enam kilometer.

“Myat yang dibawa naik di teblng sungai dengan menggunakan bot pada 6.40 petang sebeIum pengeca man dilakukan ahli keluarga,” katanya ketika ditemui di lokasi kejadian di sini hari ini.

Muhammad Basri berkata, myat Shukri kemudiannya telah dihantar ke Unit F0rensik Hspital Besut di sini untuk dibedah si.asat.

Kosmo! semalam meIaporkan Shukri dikhuatiri lemas selepas kenderaan pelbagai guna, Toyota Hilux dinaikinya bersama isterinya, Azizah hiIang kawaIan lalu terju nam ke dalam Sungai KeIuang Besar sewaktu melalui Jmbatan Tembila.

Azizah terseIamat apabila smpat berpa ut pada sebatang p0kok di teblng sungai sebeIum kenderaan Toyota Hilux dinaiki mereka berjaya dinaikkan dengan menggunakan kr.en pada jam 6.25 petang semalam.

Salam tkziah buat keluarga. Moga tabah dengan uj1an ini. Semoga r0hnya ditempatkn dikalangan orang beriman dan beramal soleh. Al fatihah

Musim panas: KOSMO! DALAM TALIAN melalui dbongkar

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "‘Tnanglah Abah Di Sana..’ Slps 36 Jam Pncarian, Akhirnya Jsad Shukri Ditemukn Trsngkut."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*