“Saya teringat kat arw4h, tu je,” – [VIDEO] Siti Nurhaliza seb4k dengar lagu Kesetiaan

Persemb4han salah se0rang peserta Big Stage musim keempat (BS4), Aisha Retno mendendangkan lagu Kesetiaan milik Allahyarham Siti Sarah mengundang seb4k ramai termasuk para juri.

Dibuai em0si dan terkenang kepada sahabat baiknya, itu yang dirasai penyanyi p0pular, D4tuk Seri Siti Nurhaliza yang turut menitiskan air mata ketika menonton persembahan Aisha.


“Saya teringat pada arwah, itu saja,” katanya dengan nada sebak.

Selain Siti, se0rang lagi juri iaitu Ajai turut kelihatan seb4k dan memohon para penonton menitipkan doa untuk Allahyarham.

“Sudah kebetulan mendengar lagu arw4h, marilah kita sedekahkan al-Fatihah untuknya,” katanya.

Video:

Hasil tinjauan, rata-rata netizen turut mengakui menitiskan air m4ta sebaik sahaja lagu Kesetiaan didendangkan oleh Aishah.

Kebanyakan mereka memuji Aisha kerana berjaya membuat penonton terbuai dengan em0si disamping mempersembahkan kehebatan vokalnya.

Selain itu, terdapat segelintir netizen yang tidak dapat menahan seb4k bukan kerana nyanyian Aisha tetapi disebabkan emosi Siti.

Untuk rekod, Siti Sarah disahkan men1ngg4l dvnia selepas lima hari bertarvng ny4wa melawan c0vldl9 di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM), Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) pada 9 Ogos tahun lalu.

Komen netizen:



Sumber : Kosmo via Malaysia Post

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "“Saya teringat kat arw4h, tu je,” – [VIDEO] Siti Nurhaliza seb4k dengar lagu Kesetiaan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*