Se0rang Angg0ta ATM M4ut dan Dua Ceder4 P4rah Selepas Trak ATM TerIibat KemaI4ngan

KOTA TINGGI: Seorang angg0ta Angk4tan Tenter4 Malaysia (ATM) m4ut manakala dua lagi p4rah selepas l0ri pasukan yang dinaiki mereka kem4langan di Kilometer 16 Jalan Penawar-Punggai, di sini semalam.

Dalam kej4dian pada pukul 3.40 petang itu, seorang angg0ta tenter4 berusia 23 tahun meningg4l dunia di lokasi kej4dian selepas kenderaan ber4t itu terb4lik di bahu j4lan.

Ketua P0lis Daerah Kota Tinggi, Superlntenden Hussin Zamora berkata, dua anggota tenter4 lagi p4rah manakala dua yang lain termasuk pegawai tenter4 meng4lami ceder4 ringan.

Katanya, kenderaan dinaiki empat angg0ta dan seorang peg4wai tenter4 itu dalam perjalanan dari pos kaw4lan tentera di Tanjung Leman, Mersing ke pos kaw4lan tenter4 di Tanjung Sepang, Pengerang.

“Sias4tan awal mendapati kem4langan dipercayai berpunc4 kerana l0ri itu g4gal mem0tong dan akib4tnya, seorang angg0ta tenter4 meningg4l dunia di lokasi kejadian.

“Angg0ta yang p4rah kini menerima r4watan lanjut di H0spital Kota Tinggi,” katanya di sini hari ini.

Hussin berkata, si4satan k3s berkenaan masih dijalankan mengikut S3ksyen 41(1) Akt4 Peng4ngkutan Jalan 1987.

sumber: UTUSAN via lakarmedia

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Se0rang Angg0ta ATM M4ut dan Dua Ceder4 P4rah Selepas Trak ATM TerIibat KemaI4ngan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*