Se0rang Remaja Menlnggal Dunia Selepas Dirempvh Kereta Ketika Tunda Motosikal Kawan.

TERENGGANU – Dungun, Se0rang remaja m4ut selepas dirempvh kereta di Kilometer 365.4, Lebuh Raya Pantai Timur 2 (LPT2) dekat Bukit Besi, di sini, hari ini.

Dalam kejadlan jam 11.30 pagi, Muhammad Rasul Mustaqim Azlee Allvin, 17 tahun, disahkan menlnggal dunia ketika menerima rawatan kecem4san di H0spital Dungun.

Ketua Polis Daerah Dungun Superintendan Baharudin Abdullah berkata, ketika kejadlan, mngsa dari Kuala Terengganu dalam perjalanan balik ke rumahnya di Kampung Sungai Timun, Negeri Sembilan.

Beliau berkata, ketika itu mngsa bersama 2 lagi kawannya dikatakan menunda motosikal seorang daripada rakannya yang r0sak.

“Mngsa ketika itu di sebelah kanan jalan sambil menunda mot0sikal rakannya sebelum motosikal ditungganginya hilang kawalan dan terb4bas.

“Berikutan itu, mangsa terjatvh dan kereta dari arah mel4nggar mangsa,” katanya dalam kenyataannya, hari ini.

Baharudin berkata, mangsa yang p4rah dikejarkan ke Hospital Dungun namun disahkan menlnggal dunia kira-kira pukul 12 tengah hari.

“Pemandu kereta berumur 30 tahun tidak mengalami sebarang keced.eraan. M4yat mangsa dibawa ke bilik forensik Hospital Dungun untuk proses bed4h siasat,” katanya.

Katanya, kes disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

ANTARA UCAPAN TAKZIAH WARGAMAYA:

Salam Takziah buat ahli keluarga, Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah.

Sumber HM via metroarticles

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Se0rang Remaja Menlnggal Dunia Selepas Dirempvh Kereta Ketika Tunda Motosikal Kawan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*