[Terkini] ‘Prginya Anak Soleh..’ Zuhair Dijmpvt IIahi DigiIis I0ri Ketika PuIang Mencari Rezeki.

Ipoh: Penungg4ng m0tosikal m4ut dalam kead4an tr4gls apabila digiIis lori ketika cuba memot0ng kenderaan berat itu berhampiran sebuah pasar raya besar di Jalan Kuala Kangsar-Sungai Siput dekat Klebang, di sini, malam tadi.

Dalam kej4dian kira-kira jam 8.05 malam, Muhammad Zuhair Husaini Bohiran, 20, yang menunggang mot0sikal H0nda EX5, m4ut di tempat kej4dian apabila digiIis di bahagian tayar belakang Iori jenis Isuzu berkenaan.

Ketua P0Iis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Yahaya Hassan berkata, si asatan awal mendapati nhas berlaku apabila m0tosikal ditungg4ng lelaki itu bergeseI ketika cuba memot0ng Iori dipandu lelaki berusia 53 tahun dari sebeIah kiri.

Katanya, ketika kej4dian kedua-kedua kenderaan dari arah Jalan Kuala Kangsar, di sini menghala ke Sungai Siput.


“Ketika cuba memot0ng dari bel4kang, ‘handle’ (pemegang) m0tosikal itu berge$eI dengan Iori terbabit di bahagian depan.

“Ia menyebabkan penunggang j4tuh di atas jalan raya sebelum digiIis di bahagian tayar belak4ng I0ri,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Menurutnya, pemandu Iori itu tid4k mengalami kece3deraan.

Katanya, m4yat kemudian dibawa ke Unit F0rensik H0spital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) Ipoh untuk pr0ses b3dah si4sat yang dijadual jam 9 pagi ini.

Beliau berkata, si asatan lanjut diteruskan mengikut Sksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Sumber: hm via D BONGKAR

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Prginya Anak Soleh..’ Zuhair Dijmpvt IIahi DigiIis I0ri Ketika PuIang Mencari Rezeki."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*