D0a untuk melembutkan hati 0leh allhy4rham Tan sri hassan azhari . inilah d0a terakhir beliau ajarkan .

D0a Untuk Melembutkan Hati Oleh Allahy4rham Tan Sri Hassan Azhari, Inilah Doa Terakhir Beliau Aj4rkan
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Segala puji bagi Allah, Rabb sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari ki4mat.

Sahabat yang di rahmati Allah,

Sebagai ibu bapa yang mahukan anak yang bijak, aktif dan s0leh, ada pelbagai cara psikol0gi boleh dilakukan bagi menjadikan anak anda seperti yang anda ingini. Insyaa allah…

Selain daripada mendapatkan nasihat pakar kanak-kanak menghadapi anak yang d3gil, anda boleh juga amalkan doa di bawah. Doa yang lazim diamalkan oleh ibu-ibu ketika memasak di dapur…

Doa Melembutkan Hati Anak Yang Degil

Doa melembutkan hati anak yang deg1l dalam rumi:

Allahulathiifum bi’ibaadihii, yarzuqumayyasak’ wahuwal qawiyyul ‘aziiz…

Maksudnya:

Allah Maha Lembut tadbir-Nya (serta melimpah-limpah kebaikan dan belas kasihanNya) terhadap hamba-hambaNya; Ia memberi rezeki kepada,

sesiapa yang dikehendakiNya (menurut peraturan yang telah ditetapkan), dan Dialah Yang Maha Kuat, lagi Maha Ku4sa. (Surah As-Syuraa, Ayat: 19)

Baca d0a ini 19 kali pada air dan minta anak tersebut meminumnya. Insya-Allah perangai anak yang d3gil akan berubah kepada baik dengan izin Allah.

Boleh juga baca d0a ini pada ubun-ubun anak itu ketika dia tidur.

Selamat mencuba. Kita berd0a dan berusaha dengan cara yang baik, insyaa Allah d0a kita akan dimakbulkan. Teruskan berusaha untuk membina keluarga cemerlang.

Sumber:lakarmedia.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "D0a untuk melembutkan hati 0leh allhy4rham Tan sri hassan azhari . inilah d0a terakhir beliau ajarkan ."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*