Tak sempat jawab peperiksaan, calo0n SPM meningg4l dvnia ketika tidur

SE0RANG cal0n Sijil Pelaj4ran Malaysia (SPM) 2020 meningg4l dvnia ketika tidur, awal pagi semalam.

Kem4tian Tuan Amirah Sakinah Tuan Rohaizad, 18, yang juga pel4jar Maahad Saniah, Pasir Puteh, Kelantan disedari ahli keluarganya pada 5.30 pagi ketika mereka bangun untuk mengerjakan solat Subuh.

Pemergi4n arw4h secara tiba-tiba mengejvtkan bukan sahaja keluarga dan saudara-mara, malah kenalan terdekatnya kerana arw4h disifatkan sebagai ceria dan suka menolong 0rang lain.

“Dukacita dimaklumkan anak saudara tercinta Amirah Sakinah, anak anda kepada Tuan Rohaizat dan adindaku Noraini Daud telah kemb4li ke rahm4tullah pagi ini.

“Moga Allah ampuni dia, rahm4ti dia, maafkan dia, muliakan kemati4n dia, dan lapangkan kubvr dia. Jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tingg4l dia dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya.

“Semoga dia ditempatkan dalam kalangan 0rang-0rang yang beriman,” kata ibu saudara arw4h yang dikenali sebagai Rokiah Daud.

Menurut Rokiah, m4yat Amirah telah dibawa ke H0spital Tengku Anis bagi menjalani uji4n saringan C0VlD-19 sebelum diserahkan kepada ahli keluarga untuk dikebvmikan pada jam 10 malam hari yang sama.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Tak sempat jawab peperiksaan, calo0n SPM meningg4l dvnia ketika tidur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*