‘Tenggelam’ Dalam Industri, Amira Othman Rancang Kontr0versi Untuk Lebih Dikenali

Menyedari namanya kini agak ‘tenggelam’ dalam industri seni tanah air, penyanyi Amira Othman akui terfikir untuk melakukan kontr0versi ‘manja’ agar dirinya lebih dikenali dan diingati.

Sedang fikirkan idea kontroversi

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by اميرا عثمان (@amiraaothman)

Memetik laporan Kosmo!, penyanyi dengan nama lengkap Nadia Amira Othman itu tidak menolak bahawa kontr0versi mampu menaikkan nama seseorang artis dan menjadikan mereka lebih dikenali peminat untuk terus kekal relevan dalam industri. Namun, masih tidak mempunyai idea untuk mencetvskan kontr0versi diri sendiri.

Saya tidak menolak kontr0versi boleh menaikkan nama seseorang selebriti. Perkara tersebut memang benar. Saya rasa mungkin saya juga perlu cipta satu kontr0versi untuk menaikkan nama sendiri.

Masal4hnya sekarang saya tidak tahu dan tidak ada idea untuk cipta kontr0versi apa. Saya sedang memikirkannya juga.

Cuma sekarang saya hanya mengharapkan karya-karya saya dapat menempatkan semula nama dalam industri sekali gus membuatkan orang kenal siapa Amira Othman.

Gimik tidak boleh bercanggah dengan imej

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by اميرا عثمان (@amiraaothman)

“Penyanyi berusia 29 tahun itu turut berkata, dia banyak kali disarankan untuk mencipta gimik untuk lebih dikenali, namun sedar perkara itu tidak mudah untuk dilakukan. Dia perlu memikirkan banyak sebab dan akibat jika gimik atau kontroversi yang dilakukannya nanti tidak menjadi dan akhirnya memakan diri.”

“Ramai juga yang mencadangkan supaya saya buat gimik. Tapi saya fikir perkara itu tidak mudah. Saya menjadi jurucakap kepada banyak produk dan perlu memikirkan nama baik juga.”

“Sebenarnya saya okay kalau kontroversi atau gimik itu tidak bercanggah dengan imej saya. Cuma saya tidak ada idea buat masa ini. Mungkin netizen boleh beri cadangan kepada saya?”

Pada masa sama, Amira tetap memilih jalan selamat untuk mengelak terpalit dengan cerita-cerita tidak en4k sehingga boleh menc4larkan nama baiknya dan keluarga.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: OhBulan

Be the first to comment on "‘Tenggelam’ Dalam Industri, Amira Othman Rancang Kontr0versi Untuk Lebih Dikenali"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*