Mark3ting Mvrahan? Kon0n Berg4duh Dengan Founder, Akhirnya Influencer Mengaku Hal Sebenar

Minggu lalu tvlar di media sosial seorang influencer meng4muk apabila mend4kwa diberi duit pal$u oleh seorang founder produk.

Difahamkan, perg4duhan terc3tus apabila influencer dikenali sebagai Puteri Sari itu menerima tawaran paid review daripada seorang founder iaitu Siti Jamu Mall.

Bagaimanapun, Puteri Sari menyedari bahawa wang bayaran yang diterima sebanyak RM10,000 itu berkemungkinan besar adalah duit p4lsu.

Susulan kekec0han tersebut, ada netizen mengatakan ianya haanyalah konten dan salah satu strategi pemasaran semata-mata.

Kata netien lagi, jika benar wang yang diterima itu adalah duit pal$u mengapa tidak terus membuat laporan polis.

Akhirnya tekaan netizen tepat apabila influencer tersebut mengakui bahawa kekec0han yang berlaku sebelum terlah dirancang.

Kata Puteri Sari lagi, sepatutnya pergadvhan hanya berlangsung 3 hari sahaja namun sengaja dipanjangkan oleh pihak Siti Jamu Mall.

Perkongsiannya itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang sudah menjangkakan sejak dari awal lagi bahawa ia hanya marketing s4mpah.

Dalam pada itu, ada yang meng3cam kedua-dua pihak yang sanggup menabur f1tnah demi wang ringgit. Kata netizen lagi, jika dulu orang takut dengan f1tnah, tetapi kini orang sanggup memf1tnah kerana duit.

SUMBER: TikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: ROTIKAYA

Be the first to comment on "Mark3ting Mvrahan? Kon0n Berg4duh Dengan Founder, Akhirnya Influencer Mengaku Hal Sebenar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*