M3sra Dengan Zul Ariffin, Kekasih Ruhainies Tak ‘Je4lous’ Ke?

Walaupun sudah beberapa kali aktres, Ruhainies, men3dahkan mengenai kekasihnya yang digelar Mr.E, bagaimanapun keakrabannya dengan aktor, Zul Ariffin, membuatkan net1zen menganggap kedua-dua pelakon itu sebenarnya sedang berc1nta.

Situasi itu sekaligus menyebabkan segelintir neti2en membuat spekvlasi hubungan pelakon wanita itu dengan Mr.E sudah berakhir disebabkan perasaan cembvru melihat keme$raan Ruhainies dan Zul.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @ruhainies7

Memetik laporan Media Hiburan, pemilik nama sebenar Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas, 29, menjelaskan dia sama sekali tidak kisah sekiranya netizen membuat tanggapan mengenai status hubungannya dengan Mr. E, ketika ini.

Ditanya tidakkah Mr. E kec3wa melihat keakrabannya dengan Zul, Ruhainies mengakui setiap apa yang dilakukannya adalah mengikut keputusan sendiri.

“Saya rapat dengan Zul sebagai sahabat dan rakan artis. Sebab itulah saya memilih Zul sebagai rakan gandingan untuk promosi dalam klip video malam berinai yang di muat naik menerusi laman Instagram, sebelum ini.

“Saya tak mahu mengulas lanjut sama ada kami masih menjalinkan hubungan cinta atau sudah putus. Cukuplah dengan apa yang pernah dikongsikan pada peminat sebelum ini,” katanya yang merancang untuk mendirikan rumah tangga pada tahun ini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @ruhainies7

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber:Cari

Be the first to comment on "M3sra Dengan Zul Ariffin, Kekasih Ruhainies Tak ‘Je4lous’ Ke?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*