[Terkini] ‘Jmpa Di Syurga Suamiku..’Gag4I SeIamatkn Diri, Cikgu Shahrin Rntung Dalam Kbkaran.

Kuala Langat: Seorang lelaki wrga emas berusia 66 tahun ditemukan rntung berhampiran pintu di bahagian belakang sebuah rumah dalam satu kebak.aran di Jalan Sukun, Kampung Kanchong Darat di sini, hari ini.

Penolong Pengarah Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Selangor Hafisham Mohd Noor berkata, berdasarkan keadaan myat mngsa ketika ditemukan, pihaknya percaya dia cuba untuk menyeIamatkan diri.

“Bomba tiba di lokasi jam 8.34 malam sebaik menerima panggilan pada 8.17 malam dan mendapati sebuah rumah kelas C (rumah papan) terba.kar 80 peratus.

“Bomba berjaya mengawaI kebak.aran pada 8.43 malam, bagaimanapun kita menerima makIumat dari isteri pemilik rumah, suaminya berada di rumah sejak petang tadi.

“Selepas membuat pencarian, bomba menemukan satu myat lelaki rntung di bahagian belakang rumah iaitu berhampiran pintu untuk keluar,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Hafisham berkata, menurut isteri mngsa, rumah berkenaan adalah rumah persinggahan mereka.

“Rumah berkenaan rumah singgah untuk berkebun sahaja. Suaminya memaklumkan mahu berehat sekejap sebelum pulang ke rumah,” katanya.

Salam tkziah buat keluarga allahyrham cikgu shahrin. Moga isteri serta anak2 nya tabah. Al fatihah

Sumber: hm.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber: DBONGKAR

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Jmpa Di Syurga Suamiku..’Gag4I SeIamatkn Diri, Cikgu Shahrin Rntung Dalam Kbkaran."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*