Ramai Netizen M4rah ApabiIa Sera Ded4h Rayvan Shuk Cuba Memujuknya KembaIi, Semua Tu Hanyalah T1pu BeIaka

Semalam, vide0 pe.lawak Shuk Sahar berada di sebuah mah.kamah dengan peguam mencvri perhatian ramai orang kerana rata-rata tahu pergolakan rumah tangga.nya dengan isteri, Rossalennah Natassyiah Asshaferah.

Kita ‘move 0n’

Selang beberapa jam, Rossalennah atau lebih mesra di.sapa Sera turut memuat naik sebuah rakaman video di TkT0k dengan meminta agar pengacara berumur 36 tahun itu men.jaga diri.

Selain itu, Sera juga ber.kongsi paparan skrin (screenshot) yang memaparkan pemilik nama Mohammad Shukri Mohamed Sahar memohon agar diberi peluang untuk ber ubah ke arah lebih baik.

Saya tengah nak berubah. Saya nak jadi orang baik. Saya jan.ji tak akan kahwin. Saya tengah usaha.kan. Untuk saya nak balik.

Saya akan bagi awak dan anak anak senang. Awak tak tahu apa saya lalui. Saya sakit. Saya sunyi. Kalau saya tak kuat.

Demi Allah, Lillahi Ta’ala bahagia saya me.mang awak. Cuma saya b0doh ter ti.pu dengan bahagia yang palsu. Saya minta maaf.

Ibu kepada dua ca.haya mata ini membalas; ‘Berubah la Shukri. Aku tak pernah melarang. Aku sam.pai hari ini selalu nasihat dan menyokong kau pun.’

Tawar hati isteri

Di ruangan k0men, warga.net mengingatkan Sera untuk tidak terma kan dengan pujuk rayu Shuk yang sudah beberapa kali kantoi curang.

Di samping itu, pengikut juga men doakan agar urusan Sera dipermudah kan dan satu hari nanti akan menemui cinta sejati.

Sebelum ini, Sera pernah men.dedahkan dia sudah memfail.kan ce.rai terhadap Shuk pada November lalu.

Untuk rekod, pasangan ini mendirikan rumah tang.ga pada 2015 dan dikurnia.kan dua cahaya mata iaitu Nur Qurratu Ain, 5 dan Nur Assyifatu Aimi, 2 tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber:rossa.sera/Ob/achikdia.com

Be the first to comment on "Ramai Netizen M4rah ApabiIa Sera Ded4h Rayvan Shuk Cuba Memujuknya KembaIi, Semua Tu Hanyalah T1pu BeIaka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*