Penyanyi Lelaki Clum Bunga Citra Lestari Di Atas Pentas, Ramai Anggap Kurang Sopan

Konsert Bunga Citra Lestari baru-baru ini menjadi perbincangan warganet di media sosial kerana terdapat seorang penyanyi muda menclum isteri Allahyrham Ashraf Sinclair ini ketika berada di atas pentas. Di adakan pada hujung minggu yang lalu di Singapura, wanita yang biasa diplanggil BCL itu menjemput beberapa orang  penghibur lain di konsertnya.

Dua daripadanya ialah Ariel NOAH dan Ray Prasetya yang baru-baru ini diperkatakan secara meluas. Dalam salah satu aksinya, terlihat Ray Prasetya menc1um pipi Bunga Citra Lestari.

Apa yang dilakukan oleh Ray Prasetya mendapat cemvhan netizen. Mereka menganggap apa yang dilakukan oleh Ray Prasetya adalah tidak sopan.

“Awak masih muda,  dengan orang yang lebih tua haruslah sopan. Hormati perempuan tu! Mungkin dia nak m4rah, tak elok sebab dia atas pentas,” kata netizen.

“Jaga sikap. Tidak manis dan tidak sopan untuk menclum wanita. BCL adalah wanita yang dihormati. Tidak boleh seperti itu,” jelas akaun trd**** itu.

“Tak sopan clum sambil lewa, cuma bcl yang saya terkejut. Lain kali jaga sikap awak,” jelas akaun yur*** itu.

“Orang ni clum Bcl. Tak sopan,” jelas akaun **** merah itu.

Bunga Citra Lestari ketika itu juga kelihatan terkejvt apabila tiba-tiba Ray Prasetya menclumnya. Dia segera memukul bahu Ray Prasetya. Ray Prasetya sendiri merupakan salah seorang daripada 12 finalis Idola Cilik 3. Nama penuhnya Muhammad Raynald Ray Prasetya merupakan wakil finalis dari Jakarta.

Tindakan Ray Prasetya menclum pipi BCL mendapat kec4man netizen. Niatnya ingin mencipta detik romantis di atas pentas, malah aksi Ray itu dianggap kurang sopan. Malah, ada di antara mereka yang menggel4rnya sebagai satu pengh1naan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber :  https://murai.my/

 

 

Be the first to comment on "Penyanyi Lelaki Clum Bunga Citra Lestari Di Atas Pentas, Ramai Anggap Kurang Sopan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*