[Terkini] ‘Dkapan Terakhir lbu..’ Pelajar Tingkatan 3 MninggaI, Rkan Prah Motosikal Terb4bas.

SEBERANG PERAI – Seorang pelajar tingkatan tiga m4ut manakala rakannya prah selepas motosikal yang ditunggang terb4bas di Jalan Lebuh Bertam Perdana di sini petang tadi.

Kedua-dua mngsa berusia 13 dan 15 tahun itu merupakan pelajar dari Sekolah Menengah Kebangsaan Bertam Indah di KepaIa Batas.

Ketua PoIis Daerah Seberang Perai Utara (SPU), Asisten Komisioner Mohd. Radzi Ahmad berkata, penunggang yang m4ut bersama rakannya yang berusia 13 tahun ketika itu dalam perjalanan dari arah Bertam Pinggiran menghala ke Bertam Perdana kira-kira jam 3 petang.

“Apabila tiba di tempat kej4dian, motosikal yang ditunggangi mngsa telah hiIang kawaIan menyebabkan terb4bas ke kanan jalan dan meIanggar pembahagi jalan.

“Penunggang motosikal mninggaI dunia di tempat kejadian akibat keced3raan prah pada bahagian kepala manakala rakannya hanya mengalami keced3raan ringan dan dihantar ke Hspital Kepala Batas (HKB) untuk r4watan.

“Myat mngsa kemudiannya dihantar ke hspital sama untuk pr0ses bdah si4sat,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau memberitahu, k.es tersebut akan disi4sat mengikut Sksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987.

Sumber: KOSMO! ONLINE

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: DBONGKAR

Be the first to comment on "[Terkini] ‘Dkapan Terakhir lbu..’ Pelajar Tingkatan 3 MninggaI, Rkan Prah Motosikal Terb4bas."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*