“Baru semalam saya duduk mengadap mak,Harini mak dah takde..” Ibu Abby Abadi men1nggal dunia.

Pelakon terkenal, Abby Abadi hari ini menyampaikan khabar duk4 apabila Ibu tersayang telah dijemput ilahi.

Mohon sedekahkan al-Fatihah

Dalam perkongsian tersebut, pelakon berkenaan memohon orang ramai agar dapat menyedekahkan bacaan al-Fatihah buat ibunya yang telah pergi mengadap Ilahi pada hari ini.

Abby turut memberitahu arwh ibunya pengs4n ketika melakukan rawatan dialisis dan terus meninggl dunia ketika berada di KPJ Tawakal.

Assalamualaikum. Baru semalam Sy duduk mengadap Mak Sy, masakkan makan, belikan buah kegemaran Mak, teman Mak makan, temankan solat, teman berbual.. harini Mak dah takde. Sedekahkan AlFatihah utk Arw4h Mak Sy & Mohon doa kalian ye agar Mak Sy ditempatkan disyurga terbaik disisiNYA.

Pada yg kenal dgn Mak Sy, Puan Hasnah binti Abu & ingin dtg ziarah, inshaALLAH Arw4h Mak tersayang skrg masih berada di KPJ Tawakal ( pengs4n waktu dialysis & terus men1nggal) akan dibawa ke Masjid Assobbirin AU5, Lembah Keramat utk dimandikan selepas Zohor ini & terus dibawa ke Tanah Perkuburan ISLAM AU4. Doakan.

Jenaz4h akan dibawa ke Masjid Assobbirin AU5, Lembah Keramat untuk dimandikan selepas Zohor & terus dibawa ke Tanah Perkubur4n ISLAM AU4.

Perkongsian tersebut telah dipenuhi dengan ucapan takz1ah kepada selebriti itu disamping mendoakan agar allahyarham4h ditempatkan dalam  kalangan orang beriman.

Salam takziah buat Abby Abadi dan keluarga. Al-Fatihah.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by abbyabadi_112 (@mamayebbyyabadi)

Sumber gambar: ig Abby Abadi

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: https://www.tehtarikkaw.com/

Be the first to comment on "“Baru semalam saya duduk mengadap mak,Harini mak dah takde..” Ibu Abby Abadi men1nggal dunia."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*