Pendedahan Ziana Zain Di Next To Neelofa Undang Sebak, Tak Sangka…

 

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan penyanyi terkenal, Ziana Zain ini. Cukup dikenali ramai dengan suaranya yang lantang dan merdu, malah ahli keluarganya juga ada yang menjadi penyanyi iaitu Anuar Zain, adiknya dan Ernie Zakri, anak saudara Ziana Zain.

Di sebalik karier seni Ziana Zain yang masih mekar hingga kini, ada kisah sedih dalam kehidupannya yang didedahkan oleh figura tersebut baru-baru ini. Pendedahan Ziana Zain di Next To Neelofa mengenai kisah rumahtangga yang pernah dilaluinya itu telah mengundang sebak ramai.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Siapa sangka di sebalik keceriaan Ziana Zain setiap kali tampil di acara mahu pun kaca TV, ada kisah sedih yang tersimpan di dalam dirinya. Dalam satu petikan rakaman yang dimuat naik semula, Ziana Zain menceritakan antara perkara yang menjadi asbab penceraian bersama bekas suaminya itu.

“Sepanjang hidup Kak Gee, that was 2016…”, Ziana Zain memulakan bicaranya. Berikut adalah rakaman tersebut yang dikongsikan semula di aplikasi berkenaan:

@seorangnur Isteri mana yang tak kecewa kena macam ni lagi bila sentuh anak anak 🥺 #neelofa #zianazain #nexttoneelofa #fyp #foryou #fypage #xyzbca ♬ Putus Terpaksa – Ziana Zain

Lama sungguh dipendam apa yang berlaku dalam kehidupannya ini. Dalam satu lagi perkongsian, Ziana Zain memberitahu dia tidak akan menghalang hubungan sebagai seorang bapa dengan anak-anaknya. Malah menjadi tugas seorang anak untuk menjaga bapanya bila sudah tua nanti.

@seorangnur Bagusnya Kak Ziana didik anak-anak dia walau dalam apa jua situasi keluarga dorang ❤️ #neelofa #zianazain #nexttoneelofa #fyp #foryou #fypage #xyzbca ♬ Kaulah Ibuku – Muhajir Lamkaruna

Nasihat dan didikan yang dikongsikan oleh Ziana Zain ini telah ‘membuka’ mata banyak pihak. Semoga dengan pendedahan Ziana Zain di dalam rancangan ini memberikan iktibar kepada ramai. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen:

“20 tahun bukan sekejap. Bagaimana beliau pertahankan sehingga terlihat bahagia di media massa. Sedangkan beliau diduga maha hebat”

Screenshot at Oct 30 16-33-31

“Sedihnya kerja dia menghiburkan kita..Tapi pada masa yang sama dia tanggung derita yang amat berat”

Screenshot at Oct 30 16-33-13

“Kadang2 orang yang kita nampak bahagia ni, sebenarnya tidak seperti yang dia rasa’

Screenshot at Oct 30 16-32-30

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment on "Pendedahan Ziana Zain Di Next To Neelofa Undang Sebak, Tak Sangka…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*