“Job susah dapat kalau bertudung?” Sekali Ini Reaksi Padu Nad Zainal Buat Ramai Puji

 

Pelakon, Nad Zainal meminta orang ramai terus mend0akannya untuk mengekalkan imej baharunya yang berhi.jab.

Bagaimanapun kata Nad atau nama sebenarnya Farah Nadia Zainal, 32, dia eng.gan terlalu berbicara mengenai penampilan terbarunya.

“Keinginan saya untuk berhi.jab sebenarnya timbul sejak dua tahun lalu.

“Saya tak nak cakap banyak kalau boleh tak nak cerita pasal penampilan terbaru cuma apa yang saya boleh katakan adalah d0akan yang terbaik buat saya. Saya masih lagi belajar.

“Saya masih ada dua kerja, satu filem dan satu lagi drama yang memerlukan saya untuk tidak berhi.jab yang telah saya persetujui sebelum ini.

“Jadi saya tak boleh nak k0men banyak mengenai perkara ini cumanya saya gembira dengan apa yang saya pakai dan saya berharap saya dapat teruskan di masa hadapan,” jelasnya ketika ditemui Gem.pak.

Nad hadir ke majlis tayangan perdana drama terbaharu lakonannya berjudul Ci.na B.uta pada Jumaat dengan berhi.jab penuh.

Nad Zainal Jawab Tentang Job Selepas PakaiTudung.

Dalam pada itu, ditanya mengenai tawaran berlakon yang mungkin ada sesetengah pihak beranggapan sukar untuknya mendapatkan watak selepas ini, Nad berkata dia percaya pada rezeki.

“Saya rasa mungkin ada sesetengah pr0duser atau pengarah yang merasakan su.sah untuk memberi watak jika seseorang pelakon itu sudah berubah penampilannya.

“Cumanya untuk saya sendiri saya rasa perkara itu tidak akan jadi masa.lah. Lagipun saya lihat ramai sahaja pelakon berhi.jab masih mendapat watak yang bagus contohnya seperti Noorkhiriah.

“Saya pun masih lagi baru belajar dan bukanlah secara tiba-tiba itu tak boleh ini tak boleh. Kita perlahan-lahan.

“Saya pun tidak mahu memberikan kesu.karan kepada pihak pr0duksi, kita sama-sama boleh berbincang mengenai perkara ini,” ujarnya.

Terdahulu, Nad telah memuat naik beberapa f0to dan vide0 yang merakamkan dirinya berhi.jab baru-baru ini.

Penampilan terbaharunya itu mendapat resp0n p0sitif neti.zen dan rata-ratanya tertanya-tanya sama ada Nad sudah berhijrah memakai tu.dung.

Dalam perkembangan terbaharu, Nad bakal muncul dalam drama berjudul Ci.na Bu.ta bersama Ungku Ismail, Alif Aziz, Puteri Aishah, Aman Aziz, Norren Iman, Anas Ridzuan, Azhan Rani, Didie Alias dan Shamsul Ghau Ghau.

Sumber: gempak | IG

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: http://limauasamboi.pw/

Be the first to comment on "“Job susah dapat kalau bertudung?” Sekali Ini Reaksi Padu Nad Zainal Buat Ramai Puji"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*