Berikut Adalah T4nda-t4nda Orang Yang Di C1ntai J1n.

Ini Pvnca J1n Menyukai Anda – Sama seperti manusia, J1n juga adalah makhluk Allah yang juga hamp1r sama dengan manusia mesk1pun berada di alam yang berbez4. Syaikhul Islam Ibnu Taimiyah dalam “An-Nubuwat” hal.399 mengat4kan: “J1n terk4dang j4tuh c1nta kepada manusia sebagaimana manusia jatvh c1nta pada manusia lain, dan sebagaimana seorang lelaki menc1ntai wanita, dan wanita menc1ntai lelaki.

Mereka juga mera$akan cembu ru dan ia kan meny0kong kecembu ruannya itu dengan segala sesu4tu yg dapat ia l4kukan. Dan jika yang ia c1ntai bersama-sama dengan laki-laki atau wanita yang lain, maka terk4dang ia menghvkumnya dengan membvnuh-nya atau dengan cara yang lain.
 
Berikut adalah t4nda-t4nda orang yang di c1ntai j1n antara lain:
 
Leb4m-leb4m t1mbul pada tvbuh kita. sering berm1mpi ba sah dan m1mpi bertemu dengan orang yang tidak kita ken4l. ser1ng melihat diri ke depan cerm1n dan berb1cara sendiri. kadang-kadang membvka avrat sendiri di h4dapan cerm1n. sering menyend1ri dan jarang berg4ul dengan orang lain. kesu litan dalam mencar1 pa$angan dan ra$a say4ng dengan pa$angan akan h1lang. mera$akan ra$a sa kit dan pu$ing di bahag1an kep4la di waktu petang seperti waktu solat asar, berm1mpi mempunya1 anak dengan orang lain dan ser1ng mera$a selalu diikvti orang ataupun sering melihat bay4ng b4yang an3h. Apabila t4nda-t4nda di atas anda alam1 maka seger4lah merub4h kebia$aan anda.
 
Berikut ini adalah cara agar j1n tidak boleh mengg4nggu kita:
 
Seringlah berdoa dan mem1nta perl1ndungan kepada Allah swt. agar terh1ndar dari ganggvan j1n. Jangan bia$akan dan sering bercerm1n. Selalu j4ga aur4t anda terutama jika anda berada di luar rumah. Bacalah doa sebelvm dan sesvdah masuk b1lik mand1. Bacalah doa sebelum tidvr untuk mengel4kkan g4ngguan j1n di saat kita terlel4p
 
Perk4ra Yang Menyeb4bkan J1n Menyukai Manusia Di Antara Lain Adalah:
 
Kurang Berzikir dan Bertasbih. Tidak Membaca Doa Ketika Masuk B1lik Mand1. Terlalu Ser1ng Menyend1ri. Tidak Menj4ga Aur4t Jangan Lup4 untuk slalu berdoa dan mem1nta perl1ndungan kepada Allah. Sem0ga Allah mel1ndungi kita dan keluarga kita dari keja hatan dan keza liman makhluk-makhlukNya.
 
Sumber: Nasihat Media via Islamitupilihanku

Be the first to comment on "Berikut Adalah T4nda-t4nda Orang Yang Di C1ntai J1n."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*