Kelebihan Mengamalkan Dua Ayat Surah At-Taubah, Rezeki Datang Mel1mpah Ru4h Tanpa Didug4.

Selepas Wanita Ini Amalkan 2 Ayat Dari Surah At-Taubah, Tak S4ngka Rezeki Datang Mel1mpah Ru4h. Mengamalkan wirid 2 (dua) ayat terakhir dari surah at-Taubah atau ayat 128-129 sangat luar biasa besar fadhilah dan khas1atnya. Hanya mereka yang mengamalkan bacaan surah ini sahaja yang tahu tentang ‘khasiat’ dua potong ayat ini.

Berikut perkongsian Azlia Ajid

Umur saya dah 32 tahun, tapi baru dua tiga hari ni saya tahu h1kmah ayat ini. Baru sahaja saya amalkan 7 kali selepas Solat Fardu tanpa fahami maksud pada hari pertama, pelbagai perkar4 p0sitif berl4ku pada saya.

Terkejvt saya. Rezeki saya mel1mpah ru4h. Aur4 saya jadi lu4r biasa. Keku4tan saya dapat juga berb3za. B4dan yang sak1t lenguv seminggu hil4ng begitu sahaja. Allahuakbar.

HAT1 RA$A $EBAK

Setelah saya baca apa m4ksud ayat tersebut, saya terus seb4k. Seb4k yang sukar dicer1takan. Say4ngnya Allah pada saya. Allahuakbar.

2 ayat dari Al-Quran ni belum pern4h saya jad1kan amalan harian selama ini. Dah 32 tahun mencar1 ert1 hidup sementara ini, baru saya bertemu ayat ini dengan memah4mi terjem4hannya dan mera$ai h1kmahnya setelah sahabat saya yang juga merup4kan jiran saya berk0ngsi ayat ini .

Surah At-Taubah Ayat 128 dan 129 yang bermaksud:

128. Sesunggvhnya telah datang kepadamu seorang rasul daripada kaummu sendiri, ber4t terasa olehnya penderit4anmu, sangat meng1nginkan (keimanan dan ke$elamatan) bagimu dan amat bel4s ka$ihan lagi peny4yang terh4dap orang mukmin.

129. Jika mereka berp4ling (daripada keimanan), maka kat4kanlah: “Cukvplah Allah bagiku; tidak ada Tuhan sela1n Dia. Hanya kepadaNya aku bertawakal dan Dia adalah Tuhan yang memil1ki Ara$y (s1nggahsana) yang agvng.”

Buat sahabat yang terbac4 perk0ngsian ini pagi ini, angg4plah ia rezeki untuk menget4hui keheb4tan Ayat Al-Quran ini dan amalkanlah sepenuh h4ti.

Yak1nlah yang segala kesul1tan akan di4ngkat, segal4 beb4nan akan h1lang, jika berhvtang In sha Allah akan keluar dari beb4nan dan yang paling agvng, pa$ti akan bertemu kebahag1aan luar b1asa nanti. In sha Allah.

Sek1ranya kita melet4kkan sepenuhnya pengh4rapan pada Allah, Yak1n Bahawa Dialah yang memberikan rezeki dan melepa$kan kita dari segala ke$ulitan hidup , inshaallah hidup kita kan dipermudah, murah rezeki dan diberikan keten4ngan..

Allah sayang sangat pada kita sebenarnya. Sangat!

 

Sumber: Sehinggit

Be the first to comment on "Kelebihan Mengamalkan Dua Ayat Surah At-Taubah, Rezeki Datang Mel1mpah Ru4h Tanpa Didug4."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*