Khasiat Daun Durian Belanda Mampu Mengub4ti Kanser Dan Mer4wat Kenc1ng Manis.

Bukan hanya i$inya saja yang boleh dimakan dan mempunyai ra$a yang manis ma$am yang mampu memberikan ke$egaran di bahagian ker0ngkong anda, namun daun durian belanda juga mempunyai kha$iat yang sangat hebat yang mungkin tidak pernah anda ketahui sejauh mana keberk$anannya.
 
Tahukah anda, pokok durian belanda juga meng4ndungi sebatian acet0ginin iaitu Asymyc1n, R0undacin dan juga Squam0sin. Selain itu juga ia tvrut meng4ndungi frukto$a, lemak, kalsium, vitamin A dan B serta banyak lagi k4ndungan di dalamnya.
 
Menurvt satu penyelid1kan secara sa1ntifik telah membukt1kan bahawa daun durian belanda mampu mengh4lang dan memu$nahkan $el-$el kan$er yang mula mereb4k
 
Berikut merupakan 5 jeni$ peyakit yang boleh disembvhkan dengan daun durian belanda yang haru$ anda tahu.
 
1. Mengub4ti kan$er
 
Daun durian belanda m4mpu menghal4ng pertvmbuhan $el-$el kan$er dan m4mpu menyembvhkan kan$er dengan kad4r lebih cepat daripada kem0terapi. Jika mel4kukan kem0terapi ia bukan saja m4hal, malah ia juga mempunya1 ke$an samp1ngan setelah $elesai r4watan dil4kukan. Menurvt penyel1dikan, daun durian belanda ini mengandung1 bah4n akt1f 10 ribu kali lebih ku4t berband1ng pr0ses kem0terapi dalam membunvh $el kan$er.
 
Daun durian belanda bukan saja boleh mengub4ti pelbagai jeni$ penyak1t malah ia mampu mel4wan jenis kan$er seperti kan$er p4ru-p4ru, pr0stat dan juga kan$er payudara. Anda hanya perlvkan sebanyak 10 helai daun durian belanda dan 3 caw4n air pana$kan sehingga mend1dih. Selepas itu tapi$ dan sejukkan terlebih dahulu. Minum air c4mpuran ini setiap pagi selama tiga hingga empat minggu bagi melihat keberke$anannya.
 
2. Mer4wat g0ut
 
Tahvkah anda, makan daun sirih juga boleh mer4wat sak1t g0ut. Anda juga boleh amb1l sebanyak 6 hingga 10 kep1ng daun durian belanda yang masih hijau dan bersih. Kemudian rebu$kan dengan 2 gela$ air dan bi4rkan mend1dih. Pa$tikan anda minum air herb4 ini sebanyak dua kali sehari semasa waktu pagi dan petang bagi melihat keberke$anannya.
 
3. Mer4wat s4kit bel4kang
 
Jika terl4lu ker4p menggun4kan bah4n k1mia bagi mengub4ti ma$alah sak1t belakang, ia mungkin boleh mend4tangkan ke$an samp1ngan. Namun dengan daun durian belanda yang merup4kan sejeni$ daun herba yang sangat berke$an bagi mer4wat s4kit belakang tanpa memberikan ke$an negat1f. Rebu$kan sebanyak 20 kep1ng daun durian belanda dengan 5 c4wan air. Minum 3/4 c4wan r4muan ini sekali sehari bagi raw4tannya.
 
Sem0ga dengan perk0ngsian di atas boleh member1kan anda serba sedikit pandu4n yang bergun4 bagi men4ngani perma$alahan kan$er. 
 
 
Sumber: Sehinggit

Be the first to comment on "Khasiat Daun Durian Belanda Mampu Mengub4ti Kanser Dan Mer4wat Kenc1ng Manis."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*