Kha$iat Surah Al Kautsar, Rezeki Tak Terdug4 Dan Hut4ng Cep4t Luna$.

Surah Al-Kautsar hanya meng4ndungi 3 ayat. Ia telah ditvrunkan di Makkah dan bermaksvd sungai di syurga. Surah ini dis1fatkan sebagai surah pengh1bur hat1 Nabi Muhammad s.a.w. Ia kerana ket1ka Nabi Muhammad s.a.w sedang bersed1h atas kem4tian 2 orang yang dika$ihi iaitu anak lelakinya Ibrahim dan bapa saudaranya Abu Tal1b, surah ini diturvnkan.

Pelbag4i khas1at yang ter4andung di dalam surah ini. Jom kita amalkan:

Baca surah ini ketika hvjan dan berdoa, mudah-mud4han Allah s.w.t. m4kbulkan doa kita. Jika kita kehau$an dan tiada air, bacalah surah ini dan go$ok di leh3r, Insyaallah h1lang d4haga. Jika ser1ng sak1t m4ta, seperti bera1r, g4tal, bengk4k, s4pukan air mawar yang sudah dib4cakan surah ini sebanyak 10x pada m4ta.

Jika rum4h dipercay4i terken4 s1hir, baca surah ini 10x, mudah-mudahan Allah s.w.t. bag1 1lham pada kita dim4na let4knya $ihir itu. Jika membacanya 1,000x rezeki kita akan bert4mbah. Jika rajin membacanya, hati kita akan menjad1 lembut dan khu$yuk ketika menuna1kan solat. Jika orang teran1aya dan terpenj4ra membacanya sebanyak 71x, Allah s.w.t. akan member1kan b4ntuan kepadanya kerana dia tidak bersal4h tetapi dizal1mi. Membena$skan pembacanya dari belenggv hvtang.

Oleh kerana itu, Bagi siapa saja yang sekarang sudah terl4njur mempvnyai hut4ng tersebvt. Maka tidak ada sal4hnya untuk mengamalkan Surah Al Kautsar ini. Insyaallah Allah akan member1kan j4lan dan dimudahkan rezeki anda sehingga hut4ng anda luna$. Amin. Inilah amalan surah Al Kautsar untuk beba$ hut4ng dan kel4ncaran rezeki.

Bacaan Surat Al-Kautsar

 

Sumber : Mukmin Solution

Be the first to comment on "Kha$iat Surah Al Kautsar, Rezeki Tak Terdug4 Dan Hut4ng Cep4t Luna$."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*