“Jangan P4ndang Rendah Doa Ibu & Isteri, Keram4tnya Boleh Mengg0ncang Dunia” – Ebit Lew

Tidak dinaf1kan avra pend4kwah beba$ Ustaz Ebit Lew memang cukup ku4t. S1apa tidak mengenal1 bel1au yang banyak member1 $edekah dan bantvan kepada gol0ngan memerlvkan.

Walaupun s1buk dengan uru$an dakw4h, bel`au sesekali tidak melvpakan tanggvngjawab pada kelvarganya.

Malah begitu menc1ntai isteri yang dipangg1l bidadarinya. Begitu juga dengan perm4ta hat1 yang mencer1akan lagi keh1dupan bervmahtangga.

Dalam po$ting terbarvu di l4man s0sial, Ustaz Ebit Lew member1tahu walaupun hanya dudvk rvmah tetapi dia tetap memeg4ng tangan b1darinya untuk pu$ing satu rvmah.

Buvan itu saja dia turvt mengamb1l ke$empatan berbval, berm4nja dengan bidadarinya itu. Jika beliau dalam kesed1han bidadar1nya inilah yang akan mend0akan d1rinya.

Katanya lagi kalau dvlu doa emak sentia$a ber$amanya, tetapi kini doa isteri pula yang menjadi peri$ai dan keku4tan di luar.

Malah Ustaz Ebit Lew tvrut memberitahu keku4tan doa seorang isteri dan ibu inilah yang dis1fatkan boleh menggonc4ng dunia.

“Biasanya jika saya seorang menang1s belum kabvl doa. Bila bidadari yang selalu berjvang dirumah ini t4dah tangan ma$a tu saya senyvm dan ra$a syukur. Saya tahu insyaAllah sekejap lagi Allah k4bulkan doa ini. Selalu dari dulu begitu. Baiknya Allah. Doa wanita dirvmah ini aja1b.

“Dulu doa mak yang sentia$a bersamaku. Kini doa seorang isteri yang bila dia menang1s menjad1 dalam doa menjad1 perisa1 dan kekvatan di lvarn dengan tangan membua1 bua1an menggonc4ngkan dun1a. Jangan p4ndang rendah doa mak dan doa isteri. “Ya Allah bet4pa d1riku menyayang1 bidadariku ini. Sayangilah d1rinya. J4ga,$ihat,beri sentiasa cantik menaw4n dihat1ku.

“Senyuman dan wajah yang mengvatkan perjvangan ini. Tangi$an dalam doa menjad1 a$bab kak1 ini terus berjvang. I love u b1dadariku. I miss sayang bidadar1ku.

 

Sumber: Kashoorga

Be the first to comment on "“Jangan P4ndang Rendah Doa Ibu & Isteri, Keram4tnya Boleh Mengg0ncang Dunia” – Ebit Lew"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*