Kreatif! Ibu Ini K0ngsi Tips Gunting Rambut Anak Guna Pelitup Muka.

Walaupun keda1 gvnting rambut dah diben4rkan beropera$i, me$ti ramai ibu bapa yang berhat1-hat1 untuk membawa anak-anak keluar gvnting rambut di kedai, lebih-lebih lagi kalau ada anak kecil. Tambahan pula, anak-anak akan cepat ra$a tak sele$a ken4 dvduk lama semasa pro$es gunt1ng r4mbut itu.

Me$ti ibu bapa ada ma$alah anak tak beh4ve semasa gunt1ng r4mbut kan? Jad1 ibu ini ada t1ps nak bagi anak duduk diam masa gunt1ng rambvt terutamanya kalau gunt1ng sendir1 dekat rumah menerus1 l4man Tiktoknya. Senang je, guna pelitvp muka!

@baby.elmoo

Senang gunting rambut Medina 😍 boleh la try tips ni hahaha #hacksoflife #sabahan #3yearsold #myfirstborn

♬ Bombastic – 💠🄸🄺🄾 🅁🄰🄼🄴💠

Ramai yang tak s4ngka banyak rupanya fungs1 pel1tup muka ini. Sebelum ini, pern4h v1ral gunt1ng r4mbut budak gvna m4ngkuk, kalin1 pel1tup muka sahaja!

Banyak k0men dari ibu bapa yang r1sau, nak cuba tapi t4kut anak mereka tak biasa dengan pel1tup muka masa nak gunt1ng r4mbut tu. Ibu tersebvt menj4wab k0men net1zen dengan meng4takan anaknya juga bera$a t4kut-t4kut sema$a pertama kali cuba.

Tetapi, dia send1ri 0ffer duduk atas kerusi lepas kali kedua.Tambahan pula, banyak juga yang meng4takan mereka telah mencuba tip$ ini kepada anak-anak mereka dan menjad1!

“Kreat1f betul mak-mak zam4n $ekarang”- Net1zen

Yang tambah c0melnya, panda1 bvdak tu diam je! Dvduk pun macam bo$! Ramai juga yang cakap mvkanya mac4m anak Korea. Untvng p4rents dapat anak k0rean l0ok! 

 

Sumber: Lobak Merah

Be the first to comment on "Kreatif! Ibu Ini K0ngsi Tips Gunting Rambut Anak Guna Pelitup Muka."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*