Gelagat Lelaki Dikejar Anjing Di Jeti Bikin Berdekah.

Sesiapa sahaja yang terserempak dengan anjing tentunya akan berasa t4kut dikej4r oleh haiwan ini yang tidak boleh melihat orang lain berlar1. Sama juga m4cam situas1 yang dialam1 sekumpulan lelaki ini apabila mereka dikej4r oleh beberapa ekor anjing semasa berada di jeti.

Bukan sahaja dikej4r malah gelagat mereka yang cuba menyel4matkan diri dari terj4tuh ke dalam air turut mencu1t hat1 net1zen. Vide0 tersebut juga tvlar dik0ngsikan apabila ianya meraih lebih dari $ejuta t0ntonan setakat ini.

Di dalam vide0 yang dik0ngsikan ini, kelihatan mereka sedang berada di jeti ikan itu di mana turut kelihatan sekumpulan anj1ng yang berada di tempat itu. Malah anjing tersebut juga turut memerhat1kan mereka ini yang berada tidak jauh dari situ.

Pada awalnya, segalanya masih lagi tenang malah anj1ng itu juga hanya memandang sahaja tanpa mendekati mereka ini. Namun $alah seorang lelaki di situ kemudian mula berlar1 di jeti tersebut sekaligus membuatkan kumpulan anj1ng itu pan1k dan mengej4r mereka.

jeti

Lebih melucvkan, kesemua mereka kemudiannya bertempiaran berlari ke sampan gara-gara dikej4r oleh anj1ng di situ. Apa yang menariknya, pemilik vide0 yang merak4mkan gel4gat mereka ini lang$ung tidak dikej4r oleh anjing tersebut.

Men1njau di ru4ngan k0men, rata-rata net1zen turut sama berdek4h melihat gelag4t mereka ini. Dalam masa yang sama, netizen memberitahu mungkin juga anjing di situ turut pan1k apabila mereka tidak semena-mena berlar1.

Vide0:

 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Gelagat Lelaki Dikejar Anjing Di Jeti Bikin Berdekah."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*