“Ni Baru Original Garfield”- Oyen Gemok Buat Netizen Rasa Tak Tahan Nak G0mol.

Peminat ha1wan, lebih-lebih lagi kucing sering kali mudah rasa ger4m bila terjumpa spes1s ini di jalanan. Memiliki fiz1kal yang comel, peranga1 ha1wan ini juga boleh t4han m4nja dan mengvndang orang ramai untuk memel1hara kucing.

Malah kucing juga dijad1kan teman dan tempat mel1mpahkan kasih sayang tidak terhingga pada haiwan jinak ini. Walau bagaimanapun, baru-baru ini satu v1deo ringka$ yang memap4rkan si comel telah mencur1 perhatian ramai.

Dalam rakam4n itu, si comel terl1hat sedang asyik melep4k di atas kerusi. Apa yang membuatkan orang ramai ger4m dengan v1deo ini adalah saiz fiz1kal si bulus ini yang sangat besar. Berikut adalah rak4man si comel melep4k atas kerusi yang membuatkan warg4net ger4m menyaks1kannya itu:

Semangat betul saiz haiwan ini! Makan apalah agaknya ya? Apa-apa pun perk0ngsian r4kaman si comel melep4k atas kerusi yang dimuat naik oleh seorang penggvna TikT0k dengan nama akavn koechinggoks ini telah meraih lebih 300 ribu t0ntonan dan 32 ribu likes. Rata-rata warg4net meninggalkan reak$i mereka mengena1 r4kaman ini di rvangan k0men seperti berikut:

VIDEO PENUH

 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "“Ni Baru Original Garfield”- Oyen Gemok Buat Netizen Rasa Tak Tahan Nak G0mol."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*