Pad4m Semua Gambar Terbvka. Dulu “M4khluk Tuhan Paling S3ksi” Kini Selesa Betudung Labuh. Subhanallah..

Ken4l lagi Peny4nyi lagu ‘M4khluk Tuhan Paling S3kksi’? penyanyi lndone$ia cantik bernama Mulan Jameela. Kalau dulu dia terken4l dengan imejnya yang s3kksi, tetapi kini tidak lagi.

Setelah diberi hidayah oleh Allah 2 tahun lalu, Mulan Jameela kini lebih selesa membuang semua pakaian s3kksinya dan memilih persalinan yang lebih labuh menutupi aurat dan memenuhi ciri-ciri wanita Muslimah.

Setelah berhijrah juga, Mulan Jameela kini gemar berkongsi dakwahnya di media s0sial kepada followernya yang kini berjumlah 1.1 juta.

Rata-rata netizen turut memuji penampilan terkini Mulan Jameela yang lebih s0pan dan santun berbanding sebelumnya.

Malah dia juga kelihatan sangat manis dan cantik dengan busana serta hijab labuh yang menutupi tubuhnya. Bukan itu sahaja, malah Isteri kesayangan kepada Ahmad Dhani ini juga turut lengkap mengenakan stoking bagi menutupi kakinya.

Biarpun mengenakan jubah dan hijab labuh, tetapi dengan sedikit sentuhan m0den menjadikan busana digayakan lain dari kebiasa an.

Dia yang kini memberi sok0ngan p4du pada suaminya, Ahmad Dhani yang kini dipenjarakan selama 18 bulan di sebuah penj4ra selepas disabitkan kes4lahan atas tuduh4n menyebarkan kata-kata kebenci4n di laman s0sial.

Ayuh, kita lihat Mulan Jameela yang memang sed4p mata memandang.


Komen netizen yang mendokan kebaikan Mulan Jameela

#1. delailaloaa Masha’Allah sangat cantik sekali pakaiannya

#2. moscorner18 Masya Allah cantiik sekaliii

#3. wnitaperindusurga Alhamdulillah..tteh sllu terlhat cntik Dgn Pakaian Syari. Maha Sempurna Allah yg mmbrikn kt Sgla Kenikmatan. trutama nikmat Iman Islam

#4. mariamarali1505 Berhijab tambah cantik mbak mulan

#5. danned_fashion Smoga terus istiqomah y ambal Mulan. Menjadi Wanita muslimah yg menginspirasi

#6. ewidyaoetami Duuuhhh teteh @mulanjameela1 tambah cantik aja iihh ..semoga Istiqomah ya teh

#7. am_trendz_ MasyaAllah .. cantik.. semoga Istiqomah…

#8. firdhasyabrina_ I love u teh mulannnnn istiqomah selalu ya tehh..smg teteh sehat terus, diberkahi

#9. yandi_1991 aku sangat mengagumi teh Mulan yg sabar cantik dan kuat selalu bahagia semoga Allah terus melindungi th Mulan aminnnnn

#10. misterhisyam1 Cantiknya idolaku

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Pad4m Semua Gambar Terbvka. Dulu “M4khluk Tuhan Paling S3ksi” Kini Selesa Betudung Labuh. Subhanallah.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*